Can you feel it?

Februarie 6, 2009 la 9:44 am | Publicat în My stuff | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

rhythm_by_mishiru1

Noh…nu v-am mai scris demult nimic ….am profitat de vacanta asta scurta sa scap de toate… las ca am revenit acum

Astazi abordam un subiect scurt….se numeste….RITM….il aveti…il simtiti….pe scurt…il traiti?

Nu ca ii fi eu ceva mare dansator (dar cand eram mai mic si era Vox Maris in Turda…am luat locul 3 la dansuri sportive…ce tare a fost…mai vreau odata……..inca mai am medalia…da nu stiu exact pe unde 😦 )

Ei bine…nu stiu de voi…dar eu am un obicei de a-mi bate palmele de coapsele picioarelor in timp ce merg pe strada…dar fara sa imi dai seama…e un tic care imi place mult…si ca sa vezi…nu is total paralel cu ritmul…

Dar ieri seara a fost frumossssss….pe la vreo 21:50 am venit de la Ciupa de acasa dup ace am luat cd-ul cu windows ca mie mi s-a stricat…eroarea naibi….si era un pic de noroi. Nimic important pana acum…dar dupa ce mi s-a pus noroi pe talpi si calcam pe noroiul de sosea ….parca usor usor se forma un ritm…chiar placut…

Sa va zic in mare despre cum era…nu era deloc complicat …faceai 2 pasi mai apasati apoi sareai usor cu un piciori si cand aterizai …frecai cu calcaiul soseaua …apoi loveai cu celalalt picior si frecai cu varful…oricum…nu cred ca o sa reusiti…:))….dar mie imi place

La un moment dat m-am uitat in spate si in fata sa vad daca e cineva…nu era nimeni…asa ca oarecum…am cam inceput sa dansez acolo prin noroi…dar nu m-am stropit…nu nu………dar ce bine a fost…aveam muzica,aveam miscare,aveam vibratie…aveam tot ce trebuia ca sa ma simt bine 🙂

Stati asa…stiu ca vi se pare ca sunt un dansator bun,simpatic,destept,talentat si toate calitatile din lume…dar poate ca asa e….sau NU =))

Nu pot sa fac ritmul ala cum canta africanii…de bat in tobe…nu pot sa fac aici …dar aia nu o pot face….si stiu de ce…..pentru ca eu NU COPIEZ….am propriul meu stil…m-am nascut original…si asa o sa raman 😀

So……Can you feel the vibration? It`s such a good vibrationnnnnnn 🙂

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te`ai scos 😛 yeye..cu orginalitatea ta cu tot 😛 mai nou cand nu`l poti imita pe Daboc zici ca nu`ti sta`n caracter :)))
    lasa ma >:D< stropalici 😦 fleosc fleosc 😀

  2. ^ da cine il imita domna? Ca yo de aia nu pot sa imit pe altii ( ca maimuta)…ca sunt original…stiu ca iti e ciuda…de aia te manca si nasul ieri :))

  3. Ritmul înseamnă viaţă. Fără ritm nu ar exista absolut nimic. Chiar şi atunci când păşeşti printre băltoace. Mă bucur că ai revenit şi sper că vacanţa a fost excelentă…

  4. mie imi place sa dau din picioare cand stau pe scaun 😀 (piciorul drept)

  5. ^ aia se numeste bâţâială si e pe baza de nervi 😛
    ciupa,manca`mi`ai tu mie nasu`. stii ca nu`mi e ciuda 😛 dar stiu ca ai vrea si tu sa poti bate ritmu` ala african la fel ca si Daboc 😉
    F word

  6. batzaiala, tic, ce o fi nu conteaza tot aia e

  7. vibratii zici? 😀 😀

  8. hm…interesant subiect…singurul ritm pe il am este cand aud muzica…:D nu pot sta pe loc….ca si cum se declanseaza ceva in mine..:)

  9. @ Cristi : la vara o sa dansez in ploaie 😀
    @ alexxutzu : si ala e un ritm 😉
    @ Ciupa : dupa acea seara …nu ma mai simt asa atras
    @ Cory : yes 😀
    @ isamiy : feeling the vibe ? :>

  10. la mine nu ajunge vibratia 😦
    oricum eu dau din picior in metrou :)))

  11. ^ vibratia ajunge peste tot :>


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

