Ca de ziua mea

Ianuarie 30, 2009 la 1:56 pm | Publicat în My stuff | 20 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Astazi de cand m-am trezit am simtit ca e o zi mai speciala oarecum…dar nu mi-am dat seama pana intr-un anumit moment

M-am trezit bucuros la 11 si stateam in pat….ma gandeam ca oare de ce simt ca e mai altfel ziua.

M-am ridicat si m-am dus si mi-am facut ceva de mancare (traiasca ceaiul si dulceata ) si apoi cand m-am spalat pe fata si pe dinti…asa de bine o fost doamne…….zici ca nu m-am mai spalat de o gramada de vreme…oricum…o fost foarte revigorant…

Plec apoi cu tata la dentist….el m-a lasat langa Galeria 7 din Turda ca trebuia sa isi rezolve nu stiu ce cu actele lui…si eu m-am dus in plimbare pana la dentist….dar ce plimbare a fost…..tare mult mi-a placut

Acolo la dentist…primesc vestea buna….nu trebuie sa ma operez … …. AZI….ma operez Joia ce vine :(……….dar daca e sa privesc partea plina ….ma duc la ARIESENI in excursie cu Ciupa….uraaaaaaa 😀

Dupa ce a vorbit si tata cu dentistul…am fost la pescuit…la pescatoria de langa liceaul meu…unde am prins un fitofag…atata de mare :

image100

Pe care am inceput sa il ….vedeti imaginea de mai jos 🙂

image101

Tot astazi am facut un pic de off-road cu Loganul prin cartierul Poiana unde era sa ma dau jos la un caine de lup ca tot fugea dupa masina….I-am dat la masina in jur de 40…avand in vedere ce cratere avem pe strada…e destul de mare….am condus ca un adevarat viitor profesionist ….de abia astept sa ies pe sosea cu ea

Dupa off road…am spalat masina…cu carpa…ca sa nu zgarii vopseaua…si am frecat la noroiul ala intarit de m-a luat dracu….nu conteaza….ca i-am dat azi la masina

M-ai apoi am luat o bere si am gasit eu un suc dupa patul meu ….Am mai facut azi ceva dar nu va zic…poate o sa va zic la un later edit…dar numai poate…

Acum imi iau o pauza bine meritata si ma duc sa trag o baie fierbinteeeeeeee….iar m-ai apoi sa mananc pestele ala si la final…sa mai stau sa citesc ce ati facut si voi 🙂

Si am uitat sa va zic : Astazi e Sfantul Ion,Vasile si Grigore….deci astazi e ziua mea de 2 or…….nu dau de baut 8)………….Astept cadouri !

Cam atat pentru azi….nu am filozofat azi nimic…si nu stiu daca vi se pare ca sunt lucruri banale sau nu …pentru mine chiar o fost foarte frumoasa ziua pana acum….sper sa continue tot asa

Acum ma duc la baie ca sunt noroi din cap pana in picioare…

Si ca de ziua mea….ma simt foarte bine…

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Pai….succes la operatie, sa treci cu bine peste, sa faci yoga pentru ca te va ajuta sa suporti durerea :D. Ai folosit si feromoni pe ac cand ai fost la peste? :))) Mai usor cu „golanu” ca abia e facut pentru sosea nu pentru off road 😉
    Pofta mare la „pestisorul” ala 😉

  2. mm..stii ce se zice de pescari ? ca sunt mincinosi, esti sigur ca nu ai cumparat de la piata pestele? 😀 have fun in vacanta !!!

  3. ca de ziua ta, imparte cu toata lumea ciocolata aia Milka.
    hai,hai

  4. Să fii sănătos şi la pungă gros, să rămâi aşa cum eşti acum 1000 de ani. Frumos peşte şi, bănuiesc, gustos peşte. Frumoasă captură – probabil că eşti un pescar talentat. Sper să scapi de operaţia aia, când este vorba despre dentişti prefer să îmi imaginez că nimeni de pe planeta asta nu are probleme cu dinţii… Mă bucur pentru că ai avut o zi plină şi păstrează zâmbetul din fotografii tot timpul! Baftă multă şi sănătate, beau o bere în cinstea ta…

  5. in primul rand „la multi ani!”, in al doilea rand -nu ti-a fost mila de pestisorul ala?
    in al treilea rand, vreau si eu ciocolata Milka 😀

  6. @ alexxutzu : o sa trec cu bine peste toate :D….lasa sa simta golanul ala ca yo is sefu si sa stii ca pestisorul ala a fost bunnnnnnn
    @ Cory : nu sunt mincinos….Ciupa poate sa iti confirme asta :D….si poate ca am cumparat pestele ala…nu se stie
    @ Ciupa : am papat-o singur …hihi
    @ Cristi : multumesc frumos ….si sper sa iti cada de bine berea aia 😀
    @ Anca : multumesc….si nu mi-a fost mila…Mila e pentru cei slabi…si e gata ciocolata 😀

  7. ce fata de bucatar ai ma :))

  8. ^ n`ai nmerit`o =)))
    numa fata`i de el..ca practica… :-„

  9. la multi ani pentru un nume
    la multi ani pentru al doilea nume
    pofta buna pentru peste, aaaaaaaaa, l-ai mancat ieri…sa-ti fie de bine atunci :))
    iamiii. ce pofta mi-ai facut 🙂

  10. @ Constanteanu : de facator de paguba mai degraba =))
    @ Ciupa : /:)
    @ Grapefruits : ms ms :D….ma bucur ca ti-am facut pofta…am un talent la asta =))

  11. uff…cand aud de dentist.. te inteleg perfect si eu trebuie sa ma duc, dar tot aman momentul, dar stai fara grija ca va trece repede, cat despre peste, cam mare, chiar l-ai prins tu?

  12. ^ neeeeeeee….l-am cumparat =))

  13. la multi ani…cam tarziu dar sper ca se primeste..sa fii sanatos si sa ai in viata fix ce iti doresti si un pic mai mult 🙂

  14. La multi ani patrati!
    Ce dragut esti cand tai pesti… :))

  15. mult succes maine! stai fara grija,ca va trece repede operatia 😉

  16. azi a fost ziua cea mare…cum a fost?

  17. ^ a fost bine ….a durat 40 de minute tot…si plus cu cusutul inca 5…dar Doamne ajuta ca am scapat cu bine 😀

  18. brrr…numai cand aud de dentist..mi se zbarceste pielea..

  19. saracu ‘ pestisor !!!

  20. are dreptate @isamiy nu mai vb de dentist !ca ma ia cu tremurat !


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

