Sfarsit de semestru…

Ianuarie 29, 2009 la 12:31 pm | Publicat în My stuff | 27 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

happy_by_roarysea

Azi am dat vacantaaaaaaaa…de o saptamana ce e drept….dar orice vacanta e bine venita

Bun…asta e prima bucurie…a doua bucurie este aceea ca subsematul vostru pe care al nume nu il stiu scrie…a trecut cu bine clasa….mai exact cu :

Limba Romana : 7….pentru ca mesterul Manole s-a sinucis….emolaul

Limba Engleza : 8….because I said to my teacher “ Vede-ti-as ochii aia beliti in sicriu”

Limba Franceza : 8….pentru ca am facut germana in generala

Matematica : 9….pentru ca am stiut la lucrare la matrice

Istorie : 9…pentru ca am avut 4 de 10…si mi-a dat un 3….la naiba…

Geografie :10…..pentru ca am stiut copia la teza

Stiinte socio-umane : 9……pentru ca m-am trezit de dimineata sa ma duc la orele alea de economie

Religie :10 ( credincios dom`le….nu gluma )

Educatie plastica : 10…pentru ca sunt de lemn :))

Educatie fizica : 10…pentru ca sunt bun….la sport…si si la corp 8)

Tehnologia Informaticii de calculator….T.I.C : 10…..ca stiu sa fac pps-uri si alte cele

Laborator Chimie : 10…pentru ca nu am aruncat laboratorul in aer

Educatie pentru sanatate : 10….pentru ca ma spal si dupa urechi

Sociologie : 9….pentru ca sunt comnunicativ si ma integrez in societate 🙂

Purtare : 10….pentru ca sunt destul de bun incat sa ma trezesc sa ma duc la orele plictisitoare de dimineata….

Media generala pe primul semestru : 9.26………..Nu e rau….important e ca ma mentin peste 9

Vreau sa termin clasa a XI – a…..cu media generala incepand de la 9.30 in sus

Stiu ca stiti si voi ca se poate….Doamne ajuta ! 🙂

27 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. matricele alea au salvat multa lume :D. se mai preda religia??? 😕

  2. Romana : 8 :)) pentru ca ma simt fericita :))
    Engelza : 10
    Franceza: 10
    matemarica : 7
    istorie : 9
    geografie 8
    Stiinte socio-umane : 9
    fizica :5
    chimie: 6
    Biologie : 7
    Si restu 10 😀

  3. Felicitări pentru note, se vede treaba că viitorul te aşteaptă cu braţele deschise, în domeniul pe care sper să îl urmezi ţinând cont de pasiunile personale. În ceea ce mă priveşte, îţi dau şi o notă 10 pentru blog – ţinând cont de felul în care îţi exprimi trăirile cotidiene…

  4. moaaamaaa, esti din ala destept :)) bravo tie, felicitarile si respectele mele! Vezi totusi sa nu te omori prea mult cu scoala, sa ai timp si de distractie da??

  5. @ alexxutzu : teoretic da…practic…nu prea :))
    @ Delia : hehe…te-am luat :))
    @ Cristi : Multumesc pentru nota ! Inseamna mult pentru mine
    @ Cory : multumesc multumesc…si intotdeauna am avut timp de mine…si nu imi place sa combin placerea cu munca…mai intai munca…apoi placerea este multtttttt mai dulce :X

  6. V-am luat pe toti:)):))….media mea e secreta:P

  7. Pai felicitari, domle!

  8. 9 la mate, ma? WTF?! Eu am 4. Si sunt mandru!

    ca n-am ramas la biologie (ca anul trecut)…

  9. @ AZ : please tell us … o great master :>
    @ Liviu : Multumesc 😀
    @ MetaMorphic : =))

  10. Ce chestie. si mie tot 9.26 imi iese.
    10 la purtare desi am chiulit cu saptamanile si am adus scutiri false.
    9 la fizica, desi era sa sau foc laboratorului… romana tot sapte. pentru ca in descrierea orala a lui Felix am zis ca e pripas si in teza am scris ca Otilia e pitzipoanca :|.
    si cam atat.

  11. ce modest e ,ma, mance`l yo :)))
    cum zicea cineva 8-| ” se putea si mai bine” hate those words. F woooord 😀
    la engleza ti`a dat Tweety 8 pt ca te vede tot timpu` cu mine si e a dracului de geloasa =))

  12. uite mai ca viitorul Romaniei nu e in pragul sinuciderii 😀

  13. @ Rogue : pitzipoanca….=))
    @ Ciupa : las-o in cusca ei pe tweety =))
    @ Vaduvaneagra : da….exact eu sunt scaparea romaniei =))

  14. felicitari >:D<
    trebuie sa recunosc ca ai o medie mai mare decat am eu la facultate 😆

  15. ^ una e facultatea si alta e liceul :))

  16. da, asa e…in facultate se copiaza mai mult 😆

  17. ^ =)))…..si banuiesc ca tu esti pe locul 1 la copiat =))

  18. heiiiii!!! nu ma bazez pe asta, chiar invat, dar cand se poate copia…de ce nu? 😀

  19. Hai ca va spun…am 10 pe linie:>

  20. 10 man…10 line:P

  21. @ Anca : chiar asa :))
    @ tutorialweb : ooooo…toata stima si respectul :>
    @ AZ : damnnn…esti bun 😀

  22. astia`s baieti si au 10 pe linie 😐
    a dracului treaba
    d`astea n`am mai avzut/auzit
    bravo, ma, sunteti tari 😉

  23. imi plac oamenii astia constiinciosi ca mine
    si imi plac oamenii care fac sociologia ca mine
    prin urmare, imi place de mine
    =)) =))
    felicitari:*

  24. ^ narcisistoooooooooooo >:D<

  25. N-o duci rau..
    dar pentru ca tu ai 10 la chimie si eu nici in vise n-o sa am vreodata..te declar..tata lor :))

    vacanta placuta !

  26. ^ is tata lor =))

    vacanta placuta si tie :>

  27. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link?
    Daca vrei trimite-mi un comentariu pe blog http://descopera100.wordpress.com/
    Succes!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

