Minte versus trup

Ianuarie 28, 2009 la 12:15 pm | Publicat în My stuff | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

concentration_under_stary_sky_by_cooldesignvn

Ati auzit de multe ori ca mintea e mai tare ca si corpul.Ei bine…si eu sunt de aceeiasi parere.

I-ati vazut pe aia din India si din China care isi baga cutite in gura si spate si peste tot…si nu schiteaza nici macar un “auuuu”. Sunt foarte fascinat de oamenii aia…ii respect si ma minunez de puterea lor de concentrare…

Si mie imi place sa ma cred unul dinala…ca de obicei…cand ma calci pe nervi…rabd…si in mintea mea e doar “Calmeaza-te ….e prost…si nu stie ce face “ si reusesc sa ma calmez…ei bine…asta e doar o faza…cand te calca pe nervi cu vorbe…aici reusesc sa imi pastrez calmul

Cu vorbele le indur…dar cand vine vorba sa ma calci pe nervi…la propriu…aici apare cea mai dificila problema a mea….cat oi fi eu de calm…cu toata rabdarea pe care o am…ma zmucesc un pic…

E faza ca ieri am fost la dentist pentru un drenaj si am o punga de puroi chiar deasupra la nerv si cu toata anestezia lor…am simtit durerea pana in varful picioarelor…si am tresarit de pe scaun….aici e faza nasoala…eu nu fac asa ceva…incerc sa ma stapanesc cat pot…dar nu stiu…de data asta nu am putut…ce slab sunt

Cand mergeam in alte dati simteam durerea dar nu saream…stateam si ma gandeam la altceva…si diminuam durerea…nu o puteam sa fac sa dispara…dar o faceam aproape de nesimtit…ce bine era atunci…

Nu stiu ce s-a intamplat ieri cu mine…atat am avut noroc ca era Ciupa cu mine si cat de cat am reusit sa ma linistesc…dar strangeam de scaunul ala de mama mamaaaaaaa

Nu imi place de mine in momente dinele…nu mai sunt eu si nu ma mai pot controla…Oare am ajuns chiar asa de slab sa imi pierd puterea de concentrare? Ca recunosc ca in ultimele zile mi-am cam pierdut calmul…

Nu mai stiu nimic…ideea e ca …..oare pot sa ajung la nivelul suprem de concentrare in care sa pot scapa total de durere? Sau macar sa imi revin la fostul meu nivel de concentrare?….Hmmm….ce naspa….am ajuns sa ma si plang vreo 2 zile…ce rahat de taur

Ideea principala e…. gandul care ma tot chinuie….Oare ce s-a intamplat ultima data cu mine? Nu imi dau seama…EU NU TRESAR DE DURERE…nu arat durerea si NU vreau sa imi pierd concentrarea…Daca fac si astazi asa….nu stiu cum o sa reactionez la operatie atunci 😦

Off topic : Nu mai aud sunetul de pe bloguri,youtube,trilulilu si paginile web…ma poate ajuta cineva ?

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. taci cu Ale :*
    trecem noi si peste asta 😉
    [superba poza 😀 ]

  2. sa incep cu inceputul….poti face o anestezie totala 😀 asa te poti abtine 100% sau poti face 365 de zile de yoga + sa mananci mult orez obligatoriu cu betigase + somn mult si rugaciuni la zei :))

    Cu sunetul am patit-o si eu acum cateva saptamani si rezolvarea este mai jos:

    Fa un fisier text document simplu in care treci asta:

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32]
    „midimapper”=”midimap.dll”
    „msacm.imaadpcm”=”imaadp32.acm”
    „msacm.msadpcm”=”msadp32.acm”
    „msacm.msg711″=”msg711.acm”
    „msacm.msgsm610″=”msgsm32.acm”
    „msacm.trspch”=”tssoft32.acm”
    „vidc.cvid”=”iccvid.dll”
    „VIDC.I420″=”i420vfw.dll”
    „vidc.iv31″=”ir32_32.dll”
    „vidc.iv32″=”ir32_32.dll”
    „vidc.iv41″=”ir41_32.ax”
    „VIDC.IYUV”=”iyuv_32.dll”
    „vidc.mrle”=”msrle32.dll”
    „vidc.msvc”=”msvidc32.dll”
    „VIDC.YVYU”=”msyuv.dll”
    „wavemapper”=”msacm32.drv”
    „msacm.msg723″=”msg723.acm”
    „vidc.M263″=”msh263.drv”
    „vidc.M261″=”msh261.drv”
    „msacm.msaudio1″=”msaud32.acm”
    „msacm.sl_anet”=”sl_anet.acm”
    „msacm.iac2″=”C:\\WINDOWS\\system32\\iac25_32.ax”
    „vidc.iv50″=”ir50_32.dll”
    „wave”=”wdmaud.drv”
    „midi”=”wdmaud.drv”
    „mixer”=”wdmaud.drv”
    „VIDC.WMV3″=”wmv9vcm.dll”
    „VIDC.VP40″=”vp4vfw.dll”
    „msacm.voxacm160″=”vct3216.acm”
    „MSVideo”=”vfwwdm32.dll”
    „MSVideo8″=”VfWWDM32.dll”
    „wave1″=”wdmaud.drv”
    „midi1″=”wdmaud.drv”
    „mixer1″=”wdmaud.drv”
    „aux”=”wdmaud.drv”
    „vidc.VP70″=”vp7vfw.dll”
    „vidc.X264″=”x264vfw.dll”
    „VIDC.FPS1″=”frapsvid.dll”
    „vidc.VP60″=”vp6vfw.dll”
    „vidc.VP61″=”vp6vfw.dll”
    „vidc.VP62″=”vp6vfw.dll”
    „vidc.DIVX”=”DivX.dll”
    „VIDC.UYVY”=”msyuv.dll”
    „VIDC.YUY2″=”msyuv.dll”
    „VIDC.YVU9″=”tsbyuv.dll”
    „VIDC.DRAW”=”DVIDEO.DLL”
    „VIDC.YV12″=”yv12vfw.dll”
    „wave2″=”wdmaud.drv”
    „midi2″=”wdmaud.drv”
    „mixer2″=”wdmaud.drv”
    „aux1″=”wdmaud.drv”
    „wave3″=”wdmaud.drv”
    „midi3″=”wdmaud.drv”
    „mixer3″=”wdmaud.drv”
    „aux2″=”wdmaud.drv”
    „VIDC.MSUD”=”msulvc05.dll”
    „wave4″=”wdmaud.drv”
    „midi4″=”wdmaud.drv”
    „mixer4″=”wdmaud.drv”
    „aux3″=”wdmaud.drv

    dupa asta il denumesti in „missing.reg” si dai dublu click pe el, dai ok si….gata.

    NUMAI daca nu merge cu registrul de mai sus incearca sa instalezi Flash 8 si pe urma downloadeaza de aici codecul: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm

  3. Eu sunt de părere că durerea face parte din noi. Modul în care reuşim să reacţionăm la durere sau să trecem peste ea ca şi cum nu ar fi ţine de fiecare dintre noi. Gradele de comparaţie ale durerii sunt foarte multe, poate că avem un prag personal peste care – dacă trecem – spunem „au” din reflex. Consider că nu este nimic anormal să îţi exteriorizezi durerea şi nu plec de la premisa că ar trebui să strângem tot timpul din dinţi pentru a ne demonstra tăria şi puterea de concentrare. Până şi eroii plâng uneori…

  4. lasa ca o sa-ti treaca durerea si o sa mergem la munte si ca o consolare o bagi pe preda cu,capu in zapada :))

  5. @ Ciupa : tac si indur 😛
    @ alexxutzu : nu suna rea ideea cu yoga :))….ps : tot nu reusesc cu sunetul ala…imi da nu stiu ce eroare dupa ce dau pe registry
    @ Cristi : durerea face parte din noi…defapt…ea ne da de stire ca traim. Si ai dreptate…pana si eroii plang…dar sincer…m-am invatat sa nu arat ca doare…oamenii profita de lucru asta
    @ Daboc : De abia astept 😀

  6. dupa ce ai salvat notepadul ala in format .reg si dai click pe el te intreaba ceva si dai ok. ce eroare iti da?

  7. vaaai, sa nu aud de dentist :((

  8. :)) mie imi place la dentist :X :))

  9. @ Cory : yo nu am nimic cu dentistu…mie imi e de durerea aia
    @ Delia : cred ca iti place pentru ca nu ai carii mari 😀

  10. esti un erou pentru mine…eu urasc doctorii, iar cand vad ace lesin 😆


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

