Cu udatul…

Ianuarie 27, 2009 la 1:37 pm | Publicat în My stuff, Prostiile mele | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

perfumes_by_infin1tyez

Tin minte cand am fost pentru prima data la udat…singur singurel…ce vremuri bune…imi placea tare mult. Aveam 11 anisori 🙂

Inca cu vreo 2-3 zile inainte,luam o foaie,un pix si ma puneam jos si ma apucam de notat…scriam toate numele la care o sa ma duc…vroiam sa am o lista cat mai mare ca sa imi pot umple toata ziulica asa ca o verificam de cel putin 3 ori ca sa fiu sigur ca nu am omis pe nimeni.

Aveam 2 bucurii de pe toata ziua respectiva….1 – Imi vad neamurile si prietenii si 2 primeam si bani.

In ziua cu udatul…ma trezeam devreme…si faceam o baie dinaia buna,mancam bine,alegeam niste haine bune si normal….piesa de rezistenta…parfumul…Cand nu era mama atenta…ma furisam si ii luam la proba parfumurile si care imi placea mie…pe ala il suteam si mergeam cu el in buzunar ….evident…mama stia…dar nu zicea nimic

Tata m-a invatat cum sa fac economie….ma duc la domnisoare…si fac din gura “psst” si gata…le faceam fericite…cu o vorba 😆 ….si ca sa nu ma laud….intotdeauna am stiut sa fac complimente la momentul potrivit…si culmea …ca inca stiu

Nu am mai fost demult la udat….mi-e tare dor….mi-e dor sa le vad pe verisoarele mele cum ma asteptau sa le ud,pe tusa Marie care intotdeauna imi dadea ceva bun….si pe toate rudele mele….ma simteam tare bine….

Ce s-a intamplat oare? Ne-am maturizat?…..NUUUUU…..Am uitat de vechiul obicei? DAAAAA

Ce pacat….anul acesta…promit ca ma duc la udat…iar…macar odata….de dragul vremurilor bune apuse….ce dor imi e

Dar voi? Cand ati fost ultima data la udat? Nu va e dor un pic? Hmmm…ce bine era cand eram copii mici….mai vreau 😦

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mai taci dracu` ca te`am asteptat si anu` trecut da` tu nu ca batman batman.
    mai bine ai stat sa clocesti ca un DIUG ce esti >:P
    hate you for this
    F word

  2. foaret tare faza cu udatu…la noi ii zice PAPARUDA..si se exclama cam asha..”paparuda rudaaa ,vino de ne uda,la fereastra noastra…”samd….m-am uitat la avatar si vad,,,cu udatu..mai sa fie …culmea…ce sa fie:))si am dat click…cand sa vad pe cumni Tzukalash de baiat cuminte….no tu ,,nu trebuie sa uiti ce ai facut acum 5 anisori..la naiba nush cati ani ai dar am prezis umpik,daca a fost frumos si am vazut ca ti-o placut,dute iara tu…si fi bebe again adik copkill:))..numa sa nu vi la mine…stii am o problema cu udatul…iar daca te vezi la mine in curte cu galeata si eu cu caramida….sa stii ceva,,,,ii vina ta:))))pupa grande

  3. de multe ne este dor dar ce sa facem….am crescut, lumea s-a schimbat muuuuult de tot de atunci si mergem inainte doar cu ce se poarta chiar daca este prost sau bun.

    P.S. As da orice sa mai traiesc vremurile de acum 15 ani…

  4. Mărturisesc că nu am fost niciodată cu „udatul”, poate pentru că în Bucureşti nu se vorbea despre aşa ceva, din păcate… Mă bucur că astfel de amintiri frumoase ţi-au rămas întipărite în memorie, incursiunile în trecutul copilăriei sunt întotdeauna momente de… relaxare nostalgică. Uite ce înseamnă şi Bucureştiul ăsta, multe dintre tradiţii s-au dus demult pe apa Sâmbetei…

  5. Nu prea. Plm, nu primeam decat oua. 😀
    Ce sa fac cu ele? Nu-mi placeau.

  6. @ Ciupa : da ai fost plecata :(…de aia nu am venit
    @ Fratelo : te ud de la distanta :))
    @ alexxutzu : yo as da orice sa fiu copil mereu
    @ Cristi : ce pacat …udatul e foarte frumos…nu te bucura nimic mai mult decat sa vezi o multime de femei fericite
    @ MetaMorphic : =))

  7. ce e aia „udatul” ?? eu nu am auzit de asa ceva, oare pe ce lume traiesc? Le uzi pe femei cu ce? cu apa? sa le curga rimelul dupa aia?

  8. ^ nu nu cory draga…mergi si dai fata cu parfum si o pupi 😀

  9. deci eu chiar nu stiu de aceasta traditie…in ce zi se practica?

  10. E o traditie frumoasa…in care toate fetele stau in casa si asteapta baietii sa vina sa le „ude”…adica sa le parfumeze. Baietii trebuie sa zica inainte o poezie ” Eu sunt micul gradinar….cu sticluta in buzunar….am auzit ca aveti o floare…si am venit ca sa o udam….sa nu se vestejeasca….La anul si la multi ani sa traiasca !” si dupa ce le uda…fetele ii servesc cu o prajitura facuta de ele si cu un pahar de ceva…
    SI se practica in ziua a 2 a de Paste 🙂

  11. la noi nu se practica asa ceva…pacat, suna frumos 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

