As vrea sa am….

Ianuarie 24, 2009 la 12:22 pm | Publicat în Din imaginatia mea, My stuff | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

swords_by_starmasayume

Hmmm…intotdeauna mi-o placut …..ghiciti ce…..sabiile 🙂

Nu va speriati ca nu sunt eu dinala ce taie pe altii,sau sa te taie pe el sau sa isi faca poze ca cine e el si alte cele…

Mie imi plac obiectele decorative si tocmai de aceea…as vrea sa am 2 sabii.

Prima sabie as vrea sa fie in felul urmator : sa fie lunga de un metru , groasa de 1 centrimetru si lata 5 centrimetri. Vreau ca lama ei sa fie un negru mat si varful ei sa fie un pic mai ridicat,iar manerul as vrea sa fie lung,subtire,cu o chestie care sa iti protejeze mana si de culoarea negra cu firicele aurii pe el. Pe sabie as vrea sa fie scris intr-o limba moarta cum ar fi limba mayasa inscriptia “Don`t fear death” si din ultima litera sa se prelungeasca astfel incat sa formeze un dragon care sa fie pe toata sabia si cand ajunge la maner sa fie si acolo continuarea dragonului si cand ajunge la sfarsitul sabii sa atarne o ata rosie in forma de coada de dragon. 🙂

A doua sabie vreau sa fie facuta tot de aceleasi dimensiuni…doar ca lama sa fie de un alb foarte sclipitor ca sa pot reflecta lumina soarelui in ochii adversarului si apoi sa il lovesc cu cealalta… si manerul sa fie alb cu firicele aurii.Pe lama as vrea sa fie scris acum in limba incasa “The mercy is for those who are weak” si tot asa din ultima litera sa fie acum un tigru alb si sa se continue pana la sfarsitul sabii unde si acolo vreau sa fie atarnat o ata alba….adica coada tigrului.

Teaca as vrea sa fie de culoare rosie si sa aiba pe ea asa in forma de Ying-Yang …dragonul si tigrul cum se privesc. De asemenea as vrea sa fie un pic mai mare…pentru ca vreau sa bat proverbul “Doua sabii nu incap intr-o teaca”….si sa le pot baga pe amandoua. Apoi teaca sa pun langa mana mea dreapta si de acolo sa nu mai plece.

Ce ziceti? Cer prea mult? 😀

(poza ce am pus-o nu e cum as vrea sa arate sabiile mele)

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Intamplator avem aceleasi pasiuni…si mie imi plac sabiile si chiar am una in masina sub scaun ( ptr orice eventualitate) :))))))))) glumeam…am primit-o cadou de ziua mea si am lasat-o sub scaun si de atunci a ramas acolo ptr ca am uitat-o si pentru ca nu mai am loc in casa. Oricum la moda acum sunt pistoalele, daca nu ai dat prioritate pe strada sau daca te uiti mai urat la altul din alta masina, coboara la tine cu pistolul si….te-a rezolvat 😀
    O sa-ti fac cadou sabia lui Zorro sper sa iti placa 😀

  2. Da, săbiile sunt decorative în orice încăpere, numai că şi decorul respectiv trebuie să se potrivească neapărat cu acele săbii. Nu m-am gândit la aşa ceva până acum, dar – dacă aş lua o astfel de hotărâre – cred că aş căuta postarea ta fiindcă ai făcut o descriere foarte amănunţită şi tentantă…

  3. lasa , Ciupa draga, ca ne luam la noi in dormitor. doua d`astea. asa cum vrei tu. si le punem deasupra patului 😉
    alexxutzu- nu`i da idei 😀 ca nu duce lipsa 😛

  4. @ Alexxutzu : de abea astept sa ZZZZZZZZ-azuiesc lumea :))
    @ Cristi :daca o sa pun mana pe sabiile alea…zugravesc tot numai sa se potriveasca.
    @ Ciupa : si le punem deasupra la patul de apa invelit in matasa neagra :>

  5. daca simte nevoia de actiune ce vrei sa-i faci? lasa-l sa se simta bine 😀

  6. :)) sabii vrei tu ma? :)) eu as vrea un AK – 47

  7. Iti face eu una de-asta… in Photoshop. 😛

  8. @ alexxutzu : Bine zici 😀
    @ Constanteanu : iti mutilez yo AK – 47 -tele tau
    @ MetaMorphic : cand cand cand ?:D


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

