Cat esti de econom?

Ianuarie 23, 2009 la 1:29 pm | Publicat în Prostiile mele | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

test_by_crirox

Ca tot este criza acum m-am gandit sa vad cat de economi sunteti voi…dandu-va un test :

3….2….5….2….6…..1. ….START :

  1. Va achitati facturile imediat ce le primiti? Da Nu stiu Nu
  2. Mergeti pe jos ca sa economisiti bani? Da Nu stiu Nu
  3. Va stiti la orice clipa valoarea contului din banca? Da Nu stiu Nu
  4. Daca dati peste un chilipor, il cumparati intotdeauna? Da Nu stiu Nu
  5. Gasiti bunurile cele mai ieftine pentru a le cumpara? Da Nu stiu Nu
  6. Stoarceti”ultima picatura” dintr-un tub cu pasta de dinti? Da Nu stiu Nu
  7. Va targuiti pentru a reduce pretul unui obiect,ca sa va permiteti sa-l cumparati? Da Nu stiu Nu
  8. Stingeti lumina cand iesiti dintr-o camera? Da Nu stiu Nu
  9. Aveti datorii pe cardul de credit? Da Nu stiu Nu
  10. Sunteti un comparator de tip nerational? Da Nu stiu Nu
  11. Cumparati alimente mai ieftine in locul celor mai bune? Da Nu stiu Nu
  12. Cumparati zilnic un ziar? Da Nu stiu Nu
  13. Faceti de regula donatii pentru diverse cauze caritabile? Da Nu stiu Nu
  14. Daca ati castiga niste bani , i-ati cheltui repede? Da Nu stiu Nu
  15. Economisiti lunar o suma de bani de care nu va atingeti? Da Nu stiu Nu

Instructiuni pentru calcularea punctajului

DA Nu stiu Nu

  1. 2 1 0
  2. 2 1 0
  3. 2 1 0
  4. 2 1 0
  5. 2 1 0
  6. 2 1 0
  7. 2 1 0
  8. 2 1 0
  9. 0 1 2
  10. 0 1 2
  11. 2 1 0
  12. 0 1 2
  13. 0 1 2
  14. 0 1 1
  15. 2 1 0

Analiza punctajului :

26-30 Extrem de econom

22-25 Foarte econom

18-21 Usor econom

13-17 Mediu

9-12 Cheltuitor

5-8 Nepasator cu banii

0-4 “Mana Sparta”

Noh mana pe pix si incepeti sa rezolvati :)……

P.S. : Eu ma incadrez la : Eu am facut 11 puncte…. Si sunt cheltuitor 8)

Bun….acum ca e criza asta mare la nivel global….si acuma ca se monitorizeaza tot….se va vedea cine cheltuieste cel mai mult si pe cine o sa baga la inchisoare =))

Spor la treaba ! 🙂

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. is mai econom ca tn 🙂
    ma incadrez la mediu 😀

  2. Deaia iti trebuia tie cartea?:))

  3. nu stau sa fac jocuri dastea , iti zic de la inceput ca sunt un mare cheltuitor, o mana larga, un buzunar spart 😀

  4. Am avut curiozitatea să merg cu jocul până la capăt, cu toate că aproape ştiam dinainte durerosul rezultat. Mână spartă ca mine mai rar, de-aia mi se scurg destui bani printre degete. Noroc cu tovarăşa de viaţă care îmi mai pune frână în anumite momente…

  5. desi am o lista de prioritati, printre care se numara si plata facturilor imediat………stiu sa cheltui banii al naibii de urgent……..

  6. io-s foarte econoama…mai ales din salariul de medic la inceput de drum nici nu as putea sa fiu altfel :))

  7. Foarte fain testul! Mie mi-a iesit 17 pct, prin urmare sunt usor economa :). Tot ce e adevarat!

  8. Stii ca eu uit repede, trebuie sa scriu raspunsurile aici: 😛
    1. Da
    2. Nu
    3. Nu
    4. Da
    5. Da
    6. Nu
    7. Nu
    8. Da
    9. Nu
    10. Nu stiu
    11. Nu stiu
    12. Nu
    13. Da
    14. Da
    15. Nu

    Calculati-mi si mie, va rog frumos. 😀

  9. ^ da cu virgula =)))
    eu nu l`am facut acum. parca tin eu minte ca l`am facut la scoala din cartea lui Bobo, oricum nu mai retin rezultatul, care ar fi irelevant de altfel. cu totii stim ca eu nu`s economa 😀 atata timp cat am bani, il cheltuiesc, cat nu`i mai am, nu`i mai chesltuiesc, ceea ce e si foarte logic =))

  10. e bun „testul” asta, mai ales acum.
    mie mi-au iesti 15 puncte, deci mai economisesc din cand in cand 😆

  11. @ daboc : esti tare
    @ Sorter : yep
    @ Alexxutzu : =))
    @ Cristi : oooo…tot respectul la doamna Lisandru 🙂
    @ Alina : yo nu platesc facturile imediat ca de obicei e coada 😀
    @ Cory : lasa lasa ca ajungi tu la un salariu de zeci de milioane :>
    @ Mihaela : la tine e bine :>…
    @ MetaMorphic : 12 ….cheltuitor
    @ Ciupa : tu esti cheltuitoare tu =))
    @ Anca : asa trebuie ca ai bani mai incolo si de ceva dulce ….la mine asa e 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

