Sa fii onest = sa fii prost?

Ianuarie 19, 2009 la 1:07 pm | Publicat în Prostiile mele | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

subliminal_messaging_at_school_by_fax_grimmin1

Bun …azi abordam un subiect delicat si scurt…

Cred ca v-ati intalinit si voi cu asta…dar v-ati intrebat vreodata daca sunteti onesti….altii va vad prosti? Prost nu in sensul ca esti total paralel cu ce se vorbeste…dar prost ca te-ai dat de gol

Ati trecut vreodata printr-o situatie in care sa aveti ocazia sa furati si acel lucru va poate imbunatatii viata considerabil…dar nu ati facut-o?

Ei bine…eu am trecut…Eram in clasa a 6 a sau a 7 a si profesoara de istorie ne-a dat o lucrare la care nu m-am pregatit deloc. Profesoara statea in fata mea,dar mai la dreapta si cum stateam in colt…puteam linistit sa copiez…dar aici e faza frumoasa…ca am deschis caietul,m-am uitat peste lectie…dar nu puteam sa scriu…aveam asa o retinere…asa ca am aruncat caietul pe pervaz…si am scris tot ce mi-a trecut prin minte

Nu imi pare rau ca nu am copiat…chiar deloc…ma bucur foarte mult inca…dar faza e ca …

De ce am fost numit prost de restul? Pentru ca nu am copiat? Pentru ca pentru un moment am vazut ca si eu copiez la fel ca restul de 30 de copii? Pentru ca parca il simteam pe Domnul cum se apasa pe mine dandu-mi de inteles ca fac ceva gresit?

De ce naiba cand facem un lucru bun suntem priviti de altii ca si ultimii distrusi?Pentru ca daca gasim in noi puterea de a face bine…ceilalti se enerveaza pe noi si arunca vorbe grele….Sa roada pe multi ciuda asta asa de tare?…dar daca ii roade asa tare…ei de ce nu fac apoi? Sau….in primul rand…de ce se enerveaza aia pe noi?…..Fiecare cu deciziile lui…

Ciudat…foarte ciudat….Chiar nu pot sa inteleg…dar se pare ca in ziua de azi…cuvantul

ONÉST, -Ă, oneşti, -ste, adj. Cinstit, de treabă, corect. – Din lat. honestus, it. onesto. si-a pierdut semnificatia de alta data….acum onest = prost

Sunteti de acord cu mine?

P.S. : Media atunci tot 10 mi-a iesit…asa ca nu va faceti griji 🙂

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. stii ca eu nu pot fi ca tine atunci cand vine vorba de „furat” 😛

  2. He, he, se mai vorbeşte despre onestitate în ziua de azi? Mă bucură sincer această postare, mă bucură şi definiţia din DEX, fiindcă este mai mult decât evident că foarte mulţi oameni au lăsat onestitatea la Biroul de Obiecte Pierdute… Am trecut odată printr-o întâmplare, o femeie pierduse un portofel cu nişte zeci de milioane – am aflat că venea de la bancă. L-am găsit şi am văzut un El care o lovea pe Ea care nu fusese atentă. Le-am dat portofelul şi să ştii că am avut o zi cu adevărat frumoasă…

  3. cam aici s-a ajuns in momentul de fata… inainte era : „fii om cu mine ca sa fiu om cu tine” acum e „fii om cu mine ca sa am de cine sa imi bat joc” traim intr-o lumea cam nasoala in care toti sunt strict pe interes si sunt individualisti..mai nimeni nu se gandeste la cel de langa poate are si ala creier si tot asa…

  4. si ma mai e ceva..in momentul cand tu esti drept si altul fura in fata ta..si dupa aia tot la tine vine si zice..dar vai dar ce am facut eu… nu sa ii scoti dintzuc cu dintzuc din gura?

  5. ^ ai mare dreptate si sa stii ca sunt de acord cu tine…ca toti se dau mari si tari si fura…dar cand faci si tu la fel…asa sar cu gura pe tine si iti reproseaza de numa numa ….trist


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

