Postul numarul 100 !

Ianuarie 13, 2009 la 2:15 pm | Publicat în My stuff | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Si cum strigam si la concerte dupa ce toti se opreau din aplaudat “ URAAA” , “ URAAA” ,”URAAA”…….

Deci doamnelor si domnilor…stimati cititori si critici….va informez ca dupa ce o sa apas pe butonul “Post” …o sa mi se puna postul cu numarul 100.

Sincer ma simt bine un pic…ca hehe…imi place ce am creat…mi-am expus gandurile pe o foaie virtuala unde au citit si altii….balivernele si nelinistirile din mintea mea…

Am ajuns la un numar impresionant de 406 de commenturi…hehe …da stiu sunt tare….mmmmminunat ai putea zice 🙂

Am plictisit un numar de 7104 de oameni…Cei mai multi au ajuns la mine folosind urmatoarele cuvinte “traduceri melodii 14

urasc Romania 13

imagini cu sclipici de copiat 12

pianul 10

beau si fut ca masina de cusut 9 “ scrise si sub alte forme …

Cele mai citite articole sunt urmatoarele :

Despre mine 269

Sucurile113

50 de motive pentru care e bine sa fii b108

Faimosul de mine…106

Astazi99

Sunt al naibi de cautat! :>

Hmmm…cam atat as avea de zis in acest articol cu numarul 100 !

Prin intermediul blogului am cunoscut multe persoane care imi plac mult si sper ca macar un pic sa le plac si eu lor ! 🙂


PS : am si un nou motto :

I move in silence ,

speak with violence
Think with science ,

live free and walk with lions!!

Va multumesc la toti cei care ma citesc ! Inseamna mult pentru mine !

Sper sa ne vedem si sa ne citim cu bine ! si nu in ultimul rand….Sanatate ! 🙂

PSS : Pentru ca ati fost cuminti si poate ca multi nu stiu cum arata ca nu prea am pus poze cu mine…o sa pun ultimele poze (De la revelion) cu mine :

dsc01802

Si normal…cu Ciupa mea :

p1030394Ciupa e imbracata in rosu….hihi

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te uraaaaaaaaaaaaaasc
    astea`s poze de pus pe blog ma ?
    tu treaba ta ..poti sa`ti afisezi si costumu` lu` Adam, dar cu mine ce`ai facut :)) ? ui` ce limboaca am =))
    sa te frec! ca n`ai precizat ca`n pzoa aia am fost luata prin surprindere >:P
    you own me … [stii tu ce ]

  2. ciupa?:)) de ce ii zici ciupa:)) mananca ciupa ciups>?

  3. Bravo pt. blog,da si mai importat bravo pentru poza =))omeni bolnavi la cap.

  4. Felicitari si la cat mai multe posturi ..

  5. limbutzee obositeee….;)))

    :*:*:*

  6. La cât mai multe postări…

  7. @ Ciupa : my blog my way :))
    @ Constanteanu : e un alint …si nu mananca ciupa chups 😛
    @ Sorter : multumesc …si stii ca astia ti-s colegii de banca
    @ Moflea : Multumesc
    @ Dany : obo >:D<
    @ Lisandru Cristian : Multumesc

  8. ce TRU is,ca am bluza cu dungi :))
    app felicitari 😉

  9. taci ma…esti TRU ca ai calcat si tu pe Narciselor fara sa ti`o capeti =))

  10. May the force be with your blog from now on!
    Umm… imi place hanoracu’. 😛

  11. 🙂 ceva, de baut, nimic? Ahhh :))
    Felicitari 🙂 posturi cat mai multe, defapt idei cat mai interesante.
    Nashica e foarte sexy in rosu 🙂 sa-mi boteze puradeii cand o sa-i am :))
    Stii, cand citeam posturile incercam sa-mi imaginez cum aratati, pana a pus Ale’ niste poze. Sunteti asa, ca’n visele mele :)))))

  12. MetaMorphic- hanoracu` sau „Sacu` de dormit cum ii zic eu” [as putea dormi in el la cat e de larg] sta mult mai sexy pe mine =))
    Fructule – vezi, vezi ca te zic lui Dan ca ai vise umede cu finii tai si ca deja`ti sta capul la puradei =)) [ce`mi place ca acum pot sa te „plachez” zmuhaha 😀 ]

  13. Ale…. cu finii?:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O la cine te referi? N-am vise umede [-x poate ei au cu mine, eu nu am…eu am vitamine…atat

  14. La mai mare. Multa inspiratie in continuare. Tine-o tot asa.

  15. la mai multe posturi… si una din persoanele pe care le-ai cunoscut prin intermediul blogului te place ( no offens Alex’andra )
    ps: eu inca sunt la postul cu nr 71 :))

  16. ^ si mie imi place de tine :>

    P.s. Cat mai multe idei :>

  17. in primul rând vreau să imi cer scuze pentru că nu scriu despre ce este vorba
    sunt un baiat de 18 ani
    sunt din sighisoara
    caut prietena:- sa fie cu varsta intre 12 şi 18 ani
    -să fie din sighisoara

  18. ^ nu ma supar….cauta linistit…sa mai revii pe aici

  19. ^ ma ofer eu ;;)
    dar am o mica problema 😦
    am doar 11 ani :-< ma accepti, te roooooog ;;) ?!

  20. pentru toţi fanii HANNEI MONTANA am găsit id ei şi aş vrea să îl împart cu cine îl vrea

    DOAR CĂ ID ACESTA ESTE ŞI AL TRADUCĂTOAREI HANNEI ŞI CÂND VORBIŢI CU HANNA VORBIŢI PE LB ROMÂNĂ ŞI TRADUCĂTOAREA ÎI TRADUCE HANNEI ŞI VĂ TRADUCE ŞI RĂSPUNSUL HANNEI DECI UITAŢI ID HANNEI VĂ ROG LUAŢIL hanna_montana_1234

  21. ploua cu id-urile de la actorii de la holiwood
    cred ca i stiti cu totzi pe aceste persoane care apar in filmele de la jetix

    hanna_montana_1234

    nick_jonasbrothers_1234

    nicolas_jonas_brothers_1234

    zac_efron_12342002

    kevin_jonas_2009

    demi_so_demy_lovato

    joe_jonas_just_brothers

    ashley_tisdale_school_musical


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

