Romanul in actiune

Ianuarie 9, 2009 la 1:12 pm | Publicat în Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

mmmmmmmmmmmmmmm1Am dat din greseala aici…nu mai stiu ce cautam exact dar aveam dexu-ul deschis si inca cateva taburi pe langa si am dat clicuri pe una alta si am ajuns aici…ca de obicei…romanii…m-o impresionat

Pe primul loc e Clopotel…stiti voi…site-ul acela cu referate si toate alea… pe locul 2 RegieLive! cel mai complex portal studentesc…iar pe locul 3 TAM TAM TAM             DEX-ul urmat de inca un site de referate …

Exact cum ma asteptam…romanul sfideaza din nou legile inteligentei…Stiti proverbul „Odata cu putere mare vine si o responsabilitate mare” ..pai… parerea mea personala si proprie si care imi apartine evident pentru ca e emisa de mine si totodata sustinuta de mine e de parere ca „Odata cu o putere mare de conexiune la net vine si o nota mai mare”

Nu inteleg cum naiba nu e Dex-ul pe primul loc la cel mai vizitat site….oare toti le stiu pe toate? Ce fain…toata lumea e desteapta si foloseste doar termeni filozofici si stiintifici si ne dam mari CU CUvinte mari…Mi se pare o porcarie

Eu vizitez dex-ul frecvent…pentru ca in primul rand nu imi e rusine sa recunosc ca nu stiu un anumit cuvant si daca nu cer pe moment explicatia…tin minte pana cand ajung acasa…intru pe dex si ma lamuresc…Foarte simplu…

Si cand trebuie sa faci o compunere la romana in care sa zici o gramada de cuvinte sofisticate despre opera si sa descrii una si alta …prima data intri pe referate…downloadezi,il copiezi in caiet si si atunci cand dai peste un cuvant pe care nu il stii …tot nu dai sa cauti in Dex…de ce?

Nu inteleg de ce iti e atata de rusine sa intrebi un anumit cuvant despre care nu stii.Ca toti suntem oameni si normal ca nu le stim pe toate ca oricat am invata tot prosti murim…dar macar hai sa ne facem viata un pic mai usoara

Oricum…concluzia…Romanul sfideaza tot ce se poate =))

p.s. : A nu se intelege ca ma dau eu ceva mare scula ca le stiu pe toate…defapt eu nu stiu nimic…si doar pentru simplu fapt ca ma iau de romani…este pentru ca pot cat timp is tanar…stiu ca tot ce zic si doresc o sa mi se intoarca intr-o zi…nu imi e frica…intotdeauna ce am facut m-am gandit si la consecinte posibile ….daca o sa fiu asasinat mai incolo…o sa stiti de ce….

Off topic : I-am promis de ceva timp la Anca ca ii arat camera mea deci…uite-o :

voila-x

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ai perdele roz?

  2. sunt portocalii…dinala stralucitor si fin si frumos si fain si :X….da e din cauza la lumina si la rezolutia de 1.3 mega pixeli

    >:P

  3. Draguta camera:>.Si in legatura cu romanii…nu mai am ce sa spun…te poti astepta la orice din partea lor…

  4. Şi eu cred că DEX-ul ar fi trebuit să fie (conform unei logici elementare) pe primul loc… Nu este, dovadă că se şi scrie cum se scrie – chiar şi pe bloguri – şi se vorbeşte cum nu trebuie (mai mult se „parleşte”)…

  5. Nu mai luati in gura cuvinte greu de pronuntat:
    clopotel ,mafia,tam,
    clar?sau va torpileaza KGB-ul?

  6. pe bunicul meu il chema lisandru cristian.i-am dat niste soricioica sa scap mai repede de el.

  7. Cezar,il iubesc pe Vladimir.Ai probleme?
    Vezi ,ai grija si ia-ti medicatia zilnic.

  8. stii tu , Ciupa, vorba aia … cat de tembeloit poti sa fii incat sa cauti pe dexonline.ro cuvantu` „tembeloid” ? =))

  9. @ iulica : Inca astept sa imi bagi id-ul in lista 😀

  10. ai uitat sa iti faci patul:)) .. ti-am raspuns la comentariul de la satul de hoti:)))

  11. ^ da la mine tot timpul e patul asa ca am camera mare si este loc de circulat 😀

  12. pai e bine ca e si pe locul 3, dar iti zic de ce sunt regielive si clopotelul pe primele doua pozitii…pai pentru ca noi studenti, cand primim un proiect de facut primul lucru pe care il facem e sa cautam pe net un model, sa vedem daca l-a mai facut cineva…si uite asa se fac multe cautari 😀
    Ps: imi place la nebunie camera ta :X


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

