Dorinte pentru 2009

Ianuarie 3, 2009 la 11:14 am | Publicat în leapsa, My stuff | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

baby_wish_by_dm3t_7zen

Bun…in primul rand vreau sa va urez “An Nou Fericit” si “La Multi Ani!” tuturor

Am primit o leapsa de la Anca si am zis ca cel mai bine incep anul cu niste dorinte pentru 2009

Acu incep :

Imi doresc ca sa fie sanatate pentru mine si pentru cei dragi mie

Imi doresc ca macar pana in februarie o zapada mareeee in care ma pot tavali linistit

Imi doresc apoi sa vina cat mai repede vara ca vreau o baie la strand dinaia lungaa de dimineata pana seara

Imi doresc ca in 2009 sa am macar un serviciu mai decent ca celalt de anu trecut si sa nu fiu nevoit sa imi dau demisia

Imi doresc sa termin clasa a 11 a cu o medie de peste 9 ….sa zicem vreo 9,20

Imi doresc sa imi iau permisul de conducere si ca a mei sa imi dea masina la o tura sa vada si loganul nostru 100 de Km/h 😆

Imi doresc ca a mei SA NU MA STRESEZE cu majoratul meu, nu vreau sa il tin, la prieteni le fac cinste dar nu vreau sa il tin undeva…

Imi doresc atunci cand nu facem ore la scoala sa ne lase acasa sau macar sa dam o cancina

Imi doresc ca la tezele de pe semestrul 2 sa iau minim 9 la fiecare (am luat 9 la geografie , 7 la engleza ca profa are boala pe mine si 9 la economie , iar la romana inca nu se stie)

Imi doresc sa mai facem odata inca un gratar ca ala din vara 🙂

Si cel mai mult imi doresc sa fim toti sanatosi!

Cam astea ar fii dorintele mele….

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. realizabile dorintele, ce zici ? 😀

  2. Batman iti doresc si yo un an fericit si implinit.

  3. @ Ciupa : yep
    @ Sorter: Batman mersi la fel

  4. Daca vrei cu adevarat, poti. Da-i tare si tot ce-ti pui in cap sa si implinesti. Dumnezeu ne ajuta, daca si noi punem osu`. Nu uita ca lucrul care nu te omoara te face mai puternic. Cu loganul… da-i si peste suta, dar numai pe Daragau in jos.

  5. iti doresc alex-andra sa intri intr-un zid cu loganul, si mata sa-ti moara si la buddahhalova sa-i pleneasca capul ala prost de cretin ce e.
    imbecililor…

  6. ^ te mai suporti tu?=)) Daca tot esti asa tare in clanta…baga id-ul meu si sa vedem de ce esti in stare

  7. eu imi doresc sa trec a 11a:)) sa imi iau masina si o diploma in informatica 😛 atat

  8. multi ani traiasca/multi ani traiasca…laaaaaaaa muuuulti ani 🙂
    app, vroiam sa va zis, tie si ALex’andrei, ca tipa care a comentat urat la voi pe blog…a comentat urat si la mine. Nu am dat accept comentariului ei pentru ca mi s a parut de prost gust si nu am vrut sa stric…cum sa zic, vitaminizarea fructului blogului meu. Eu tot umblu din blog in blog cu vestea ca pentru cei care nu au primit ce si-au dorit la 1.01.09 mai au o sansa pe 14.01.09…cand se serbeaza revelionul pe stil vechi. 😀

  9. Sper sa ti se indeplineasca tot ceea ce iti doresti ! La multi ani !


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

