Review

Decembrie 30, 2008 la 11:28 am | Publicat în Uncategorized | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Mie imi place sa stiu un pic din toate si in cautarea informatiei absolute am dat peste…TAM TAM TAM (ca in filmele alea politiste) peste….Constănţeanu

Mie sincer chiar imi place,ca ma amuza cand citesc ce patesc unii si altii , ca si ala ce a murit scobindu-se in nas…am crezut ca pic de pe scaun cand am citit :)) , am mai citit ca si japonezii au inventat o masina pe apa , am mai aflat ca oamenii mor din cauza frigului si am mai aflat multe altele…il citesc zilnic

Nu prea are parti negative,doar ca pe mine ma streseaza ca tot schimba atata temele alea ,iar cu bannerele alea iti zic sincer ca toti ar trebui sa fie puse intr-un loc pe blog,asa frumos aranjate si sa nu faci discriminare punand mai multe intr-un loc si pe altul sus in varf.Ori toti egali , ori nici unul 🙂

Sa nu uit….ca daca tot esti ziar on-line…cum zice si Ciupa mea…ar trebui totusi sa scrii cu diacritice…da alt aspect la blog, il face mai de bun gust.

(Uita-te de exemplu la cei de la televizor cu reclamele si cu anunturi si cu stirile lor…fara diacritice…parca te seaca cumva)

Mie mi se pare ca e un blog serios cu editori care stiu sa isi faca meseria cum trebuie.Deocamdata am cunoscut doar pe constanteanu si pe Chris39.Imi place de ei…sper sa o tineti tot asa

Mie cel mai mult imi place ca esti scurt si la obiect. Asa trebuie sa fie o stire!

P.S. : Gabi a lansat un concurs pentru inaugurarea noului blog, dar el zice ca are ceva mai mare in spatele acestui concurs….om trai si om vedea

Start concurs !
Ce trebuie sa faci : Un review despre http://www.constanteanu.blogspot.com in care sa spui ce iti place si ce nu .
Cand se termina : In seara de revelion sunt anuntati castigatorii .
Si ca sa va rasplatim cu ceva :
1. Premiul 1 primeste : banner 125×125 pe constanteanu ,pe Chris39 +Link pe cele 2 bloguri + reclama pe Sunt (blog ce inca mai are peste 50 de vizitatori pe zi)
2.Premiul 2 primeste : Banner pe constanteanu
Ceilalalti participanti primesc automat link pe constanteanu ( ca sa fie toata lumea multumita)
Astept cu nerabdare sa vad ce parere aveti despre constanteanu.blogspot.com

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mersi de parere 🙂 o sa tin cont de sfaturile tale .. mai putin in ceea ce priveste diacriticile:))

  2. mnoh ciupa, ai avzut ca te`ai descurcat 😛 doar ai buletin, ce dracu` :)))

  3. ^ clar =))

  4. Nu te mai chinui, am luat locul 2. :))

  5. ^Felicitari :>


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

