Urari de Craciun…

Decembrie 26, 2008 la 12:12 pm | Publicat în My stuff | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

dear_tiny_jesus_by_the_z

Cum nu am avut net de 3 zile ca doar astia isi fac foarte bine datoria …dar nu despre asta e vorba…nu prea am avut ocazia sa va zic si eu cateva

Important e ca acum in a 2 a zi de Craciun vreau sa va urez Sarbatori Fericite, Craciun Fericit , Fie ca Pruncul Iisus sa va vegheze mereu si sa aiba mereu grija de voi sa nu fiti niciodata tristi si sa nu duceti lipsa de nimic…nici voi,nici familia voastra,nici prietenii vostri ….nimeni sa nu duca lipsa de nimic

Nu vreau sa va dau cadouri deoarece Craciunul nu e pentru cadouri…Tot ce va doresc eu e SA AVETI SANATATE SI FERICIRE….restul vine de la sine…

P.S. : Pentru toti cei care cred despre Craciun ca inseamna cadouri vreau doar sa va informez ca Mos Craciun e un bulangiu…

Acest post e dedicate tuturor oamenilor pe care ii cunosc si nu ii cunosc pe motiv ca nimeni nu trebuie sa fie trist de Craciun si sa se bucure ca s-a nascut Hristos…

Atat am avut de spus!

Sa ne citim cu bine!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fain postu` :D. Se simte ca e din inima.
    Craciun fericit si tie ! >:D<

  2. nu e cayne west .
    mesajul era incifrat.numai un coscator il pote descifra .
    dar tu esti un looooserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cezare.
    n-o sa ma culc niciodata cu tine. te-ai regulat cu nu stiu cate curve si ai vrea sa te iau eu de nou nout.

  3. ^ auzi aici….nu vreau sa te injur acum din cauza ca e Craciunul si din cauza ca am un control de sine foarte bun

    O sa iti zic ceva in cateva puncte

    1 – E Kanye West
    2 – unde naiba vezi tu aici mesaj incifrat?Ca asta sunt cuvinte spuse din inima…. si ce inseamna in viziunea ta „coscator” …ca dex`ul spune asa „Cuvântul „coscator” nu a fost găsit”…poate ma lamuresti si pe mine
    3- Demonstreaza-mi ca sunt un looser…baga id`ul meu in lista si demonstreaza-mi ca e asa cum zici tu…TE PROVOC…
    4- Nici yo nu vreau sa ma culc cu tine pentru ca 1 -te cheama Jim…. iar eu nu sunt GAY….tampitule
    2-Nu m-am regulat cu tarfe…pentru ca astept fata potrivita…spre deosebire de ceilalti,eu vreau sa fie ceva special si yo stiu cand si cum sa cer ce anume vreau
    3-si sa nu ma iei tu de nou nout…ca vreau sa te iau yo de inca un retardat vechi si prost 😉
    5-Ai crescut cumva in santu de langa casa ta de simti asa nevoie de bagare in seama vorbind pe langa subiect si total incoerent?
    6- Nu te compatimesc ca stiu ca asta vrei tu de la lume

    P.S. Sarbatori fericite!

  4. Hmm, unii crapa de ciuda…am simtit bubuitura pana la Bucuresti :)))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

