Si ceva e al meu…

Decembrie 23, 2008 la 8:47 am | Publicat în Prostiile mele | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

23 Decembrie 2008…In aceasta zi inima mea a crescut tare mult…este ziua in care casa e terminata OFICIAL…gata cu zugravitul , gata cu praful si mizeria ,gata cu frigul….e gata TOT…Camera parintilor mei e gata, camera mea e gata ( si e cea mai frumoasa…cu un portocaliu sunset si niste draperii superbe), cu mobila de bucatarie nou nouta….ce mai atatea detalii…TOTUL E NOU

Nu sunt genul de om care sa se ataseze de lucruri materiale…dar acum parca ceva imi spune “Bucura-te”…si ma bucur dar e faza ca nu e o bucurie de ceva nou (sunt deschis la nou) ci o satisfactie interioara…

Ma simt tare bine cand stiu ca in sfarsit e ceva AL MEU…imi place senzatia asta foarte mult

Mereu a trebuit sa ma bucur de lucrurile lui altu dar si din tot putinul meu puneam si eu la bataie ( nu sunt zgarcit) dar acum e diferit…e al meu si de data asta vreau sa ma bucur doar eu de el…o sa il impart…dar nu acum…acum vreau doar sa il sorb din ochi si ma uit la el si imi place foarte mult de ceea ce vad si ma bucur….ma simt satisfacut…tare satisfacut

Ma simt mandru si acum imi place sa ma hranesc cu invidia de la lume…astia imi alimenteaza mie ura…invidiosii astia ca in sfarsit am ceva a meu si nu mai trebuie sa stau sa cer si sa astept pana imi da si mie cineva putin

De acum incolo …e diferit…e al meu…si al persoanelor dragi mie…

Inchei spunand ca sunt foarte fericit, foarte satisfacut si ca am in sfarsit ceva frumos…ceva A MEU

ps : Ciupa…imi retrag cuvintele …Tupac e pe locul 1 ! 🙂

Din toata melodia lui Tupac vreau sa stiti ca versurile astea sunt cele mai importante

A place to spend my quiet nights, time to unwind
So much pressure in this life of mine, I cry at times
I once contemplated suicide, and woulda tried
But when I held that 9, all I could see was my momma’s eyes”

„A place to spend my quiet nights, time to unwind
So much pressure in this life of mine, I cry at times
I once contemplated suicide, and woulda tried
But when I held that 9, all I could see was my momma’s eyes”

Asta mi-am dorit….asta am primit 🙂

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. If you havin girl problems i feel bad for you son
    I got 99 problems but a bitch ain’t one :))

    hai ca stiu ca nu o ia in serios :-„

  2. ^ Si cum zice si Tupac ” Fuck Jay-z” =))

  3. fa o poza camerei si pune-o pe blog, ca sunt curioasa cum arata, te roooog 😀

  4. ^ o sa pun 😛


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

