Astazi

Decembrie 18, 2008 la 10:38 am | Publicat în Prostiile mele | 17 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

today__s_dream_by_kursad2

Astazi este JOI ! Ciupa stie de ce 🙂

Asta am dat teza la romana

Astazi am fost de serviciu la masuta la scoala

Astazi am fost servit cu bomboane de Craciun de la diriginta

Astazi am platit facturile de la telefoane

Astazi am facut pe curierul si am dus felicitari la scolile nr 6 , 7 si 8

Astazi Ciupa m-a criticat ca nu i-am zis nimic cand i-am dat felicitarea (Pai daca nu simteam ca ii zic din inima “Sarbatori Fericite!” mai bine nu zic …i-am zis doar din partea Chimiei 1…si atat)

Astazi in timp ce faceam curieratul pe ploaie…mi-am murdarit Pumetii mei (oricum o sa ajunga si asta la fotbal…dar noh vroiam sa ma laud ca am si eu Puma =))….dar care chiar imi sunt dragi adidasii)

Astazi directorul ne-a trimis sa ducem..si dupa 2 secunde striga la noi ca unde mergem…

Astazi eu si cu Ciupa ne-am spovedit si nu ne-am pupat azi 😦

Astazi nu am stat la toate orele

Astazi AM DAT VACANTA!!!!!!!!!!!!

Si cel mai important….ASTAZI AM PRIMIT CADOU :D…..multumesc Nico >:D<

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Auzi da astazi i-ai dat la diriga scutirea?

  2. ^te-am dezamagit yo vreodata? 😀

  3. ooo daaa:X:x..vacantza:X:x..pacat ca este cam scurta…dar nu-i nik k o sa profitam din plin:X:X

  4. Ce viata frumoasa. Am trecut si eu nu demult prin asa ceva. Acum totul este la un alt nivel … s-a dus cu scutirile, uneori falsificate, s-a dus cu serviciile de curierat facute pentru profesori doar pentru a scapa de ore. Life is like a Sony GAME, it will be discovered at a different level.

  5. ciupa, inca n`ai invatat ca la o intrebare nu raspunzi cu o alta :)) ? ei ei 😛 tre` sa vii azi la meditatii 😀 [ nu`mi pasa ca`i vacanta, eu te voi medita`n continuare 😉 ]

  6. olio…..cate ai facut mei..!!!e bine k ai memorat atatea amanunte…pup si griji de u si de Alexush!!>:D<

  7. oo da mlte ai mai facut tu astazi ;))

  8. oo da multe ai mai facut tu astazi ;))

  9. vaaaaaaaaai, nu v-ati pupat? ati recuperat, sunt sigura 😉

  10. ^ clar :X…doamne dor mi-o fost de gura ei :))

  11. spercate ganduri ai ;)) ispitesti lumea =))

  12. spurcate, ptiu’ =))

  13. =))

  14. „Astazi este JOI ! Ciupa stie de ce „… da vrem si noi sa stim de ce 😛

  15. ^ joi e ziua in care eu si ciupa ne-am indragostit 😀 :”>

  16. n`ai putea sa taci, dmne fereste :))
    tot tre` sa le zici >:P
    F word 😀

  17. ^ uite asa mai aflu si eu „secrete” 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

