Ce e frumos…e frumos

Decembrie 12, 2008 la 11:52 am | Publicat în i like... | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

In caz ca nu v-am mai zis (dar sunt sigur ca v-am mai zis…acu doar va reamintesc) ……sunt un tip care apreciaza micile placeri ale vietii.

Eu cred ca daca tot ne grabim dupa bani nu o sa ajungem nicaieri…dar…oricum ma bucura foarte tare faptul ca mai sunt si altii ca mine care cred ca “ Banii nu aduc fericirea” ….si ce pot sa zic…Le multumesc ca sunt pe aceiasi unda cu mine 😀

Asta sunt sigur ca nu v-am mai zis-o dar….cred ca am vazut jumatate de Youtube….pe putin de cand am internetul…recunosc ca majoritatea clipurilor sunt o prostie…dar din unele chiar am invatat ceva,am mai aflat ceva nou si pot spune ca tot acel timpu nu a fost chiar o risipa…

Acu cateva zile ma uitam prin lista mea de link-uri (aveam o colectie impresionanta de link-uri dar mi s-au pierdut cand am prins un virus pe Messenger <= trag ceva in el…si mi s-au dus toate :(…si chiar am tinut la ele si era colectia mea de cand am netul…de 1 an si jumatate mai exact) si am vazut unul pe care scria in dreapta lui…. “Frumos” si l-am accesat…si vreti sa stiti care e rezultatul???

Ei bine…benoclati-va un pic 🙂

Hmmm….ce ziceti? Ma pricep sa aleg lucrurile simple si frumoase in viata….sau nu? :>

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ca de obicei, ai fost preaaa modest cand ai zis doar ” Frumos ” 😛

  2. pur si simplu impresionant:X…!!!!

  3. @ Ciupa : du-te domnaaaaa….ca daca e frumos e frumos…ti-am zis…rareori o sa ma auzi cand zic „Superb,Mirific,Arcadian” si altele 😛
    @ Simona : Asa-i ca ma pricep sa le aleg? =))

  4. tu ai vazut prima juma din youtube,eu am vazut a 2 juma 🙂
    app mai sti cand eram la ale de mi-ai pus filmuletu cu „god is dj” :d ?

  5. ^ atunci de te-o ijdanit nu?=))

  6. Daboc – te urasc >:P si cand mai vii la mine stai la 2 m distanta de pc. ai restrictie sa intri pe youtube de la mine de acasa b-( lovi`te`ar bomba 😡

  7. Foarte fain. Cat talent…

  8. daca nu ma insel…o parte din filmulet a fost utilizat si pentru un spot al celor de la „animal planet”
    ps: 1. chiar te pricepi la ales lucruri frumoase
    2. eu daca as avea bani probabil ca as fi mai fericita…pentru ca as avea propriul meu Hummer(obsesia mea de vreo 6 ani 😀 )

  9. vaaaaaaaaaai, ce-mi plac chestiile acestea facute cu nisip pe sticla 8-> foarte frumos, bravo. Felicitari. Apropo…:”> fructu 😉

  10. ^ sper sa nu te superi de botez …dar asta sunt yo…pun nume la toti si toti imi pun nume 😀

  11. :)) nuuuu, nu m-am gandit niciodata la asta…si chiar mi-a placut, merci de botez…astept bani, cadouri, alea , alea…ca doar sunteti nasi, sau cum? 🙂

  12. ^ Dumnezeule mare ce a viscolit cand ai zis de bani…fereasca Domnu :))…am crezut ca mi se duce casa :))

  13. =)) =)) =)) ti se pare :))

  14. ^ deloc =))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

