Sinucidere curata…

Decembrie 9, 2008 la 12:20 pm | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Dupa cum v-am mai zis…vreau sa ma fac politist…

Ei bine…astazi cand am ajuns acasa in jurul orei 1:37…am descoperit o crima oribila…o sinucidere din cate am vazut….

Cand am vazut victima intinsa pe jos,neaparat a trebuit sa ma duc pana la W.C. pentru ca bausem o sticla de pepsi twist la 2,5 L aseara si numa acum si-a facut efectu…

Dupa ce ies mai relaxat de la (pardon saru`mana) ma aproprii de victima…era foarte grav…m-am panicat…nu stiam ce sa fac…ca degeaba sunam la Salvare pentru ca victima era moarta…

Am facut mici cercetari…am studiat toate posibilitatile de sinucidere si intr-un final am gasit metoda de sinucidere…E terifiant….foarte macabru….

Am stat apoi sa imi dau seama ce l-a impins sa faca asta…De ce??? OARE DE CEEEEE?

Aceasta este victima : image062 E foarte trist…

Iar aici e locul unde biata fiinta si-a luat viata : image066(daca va uitati mai indeaproape o sa vedeti ca sunt foarte sprancenat :D)

Revenim…sincer…nu am stiut ce sa mai fac…

Dar dupa o investigatie mai amanuntita am gasit cateva solutii:

1.Victima era foarte frustata pentru ca a aflat de Criza Financiara

2.Victima era proaspat iesita de la crajma

3.L-a parasit nevasta

4.S-a saturat de viata…. (nu a fost emo…mariti poza ca sa vedeti ca nu avea breton…era chel )

Locul accidentului : In fata casei mele…victima punandu-si capat zilelor folosind geamul meu ca sfarsit :)). Impactul a fost devastator pentru ca victima a ricosat inapoi cam vreo 2 metri

Acum…un moment de reculegere pentru viata fiinta ….Rest in peace

P.S. O pisica norocasa o sa aiba o cina buna astazi 😀

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cred ca l-a vazut saracu’ pe Filiput (asta-i un coleg de-al nostru caruia ii place la nebunie sa suceasca fragilele capete ale porumbilor si dupa sa le faca o baita ca-n cartea de bucate direct in tigaia incinsa)

  2. Daca nu vedeam poza era mai interesant, asa mi-am dat seama repede. Trebuia sa le pui pe amandoua la sfarsit. Oricum, marfa articolul.

  3. Saracul porumbel, daca ar sti el ce e sinuciderea… Ar zbura in tarile cald si nu ar mai veni. Cum fac unele pasari calatoare.

  4. la inceput chiar credeam ca vorbesti de un om:))) pana am vazut pozele

  5. si eu am crezut ca vorbesti despre un om


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

