Simturile…

Decembrie 2, 2008 la 1:23 pm | Publicat în My stuff | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

poza-pentru-blog

Dupa cum bine stiti fiecare om are 5 simturi : simtul olfactiv, simtul tactil, simtul visual,simtul auditiv si simtul gustativ sau cum ar zice altii : miros,pipait,vaz,auzit si gust.

Ei bine…mie imi place sa cred ca am si cel de al 6 lea simt si aici cand zic asta ma refer la faptul ca daca ma intebi ceva si iti raspund iar apoi cand ma intrebi “de ce?” iti voi raspunde “asa simt”.

Aici cred ca apare un pic intuitia (Formă de cunoaştere imediată a adevărului pe baza experienţei şi a cunoştinţelor achiziţionate anterior, fără raţionamente logice preliminare).

Nu cred ca e din cauza ca nu am un vocabular prea dezvoltat si nu pot explica dar daca ar fi de exemplu sa ma intrebi ceva de genul “Oare ce o sa zica lumea de rochia asta?”, si daca iti raspund frumos “o sa zica ca esti frumoasa”…..dupa care ma intrebi “de ce zici asta?” si aici ar fi momentul in care ai vrea sa iti aduc argumente prin care sa imi sustin afirmatia

Pai…in primul rand te-as intreba…cu ce ocazia ti-ai cumparat rochie…

unde mergi (daca mergi de exemplu la o nunta)…

pe cine cunosti (in caz de nunta ar trebui sa fie cel putin o persoana pe care cunosti acolo si o sa iti petreci cu ea toata durata si o sa iti zica ceva de genul “Vai ce bine iti vine rochia asta” ca doar nu te bagi in seama cu strain pe care l-ai vazut prima data in viata ta….iar in caz de petrecere…ai macar un partener cu care sa conversezi si sa te faca sa te simti frumoasa)

cat stai acolo (sa te prezinti acolo cam pe cand incepe ca asa vine toata lumea [ nu vreau sa crede-ti ca va zic sa va bagati in turma] dar daca sunteti nesigur/a pe cum aratati,ar fi bine sa nu fiti in centrul atentiei…o sa va simtiti violat/a de priviri)

ai de gand sa dansezi in centru ringului ( pentru ca daca o sa o faci trebuie sa sti cum sa te misti ca sa se puna in valoare curbele rochiei)

Si multe alte intrebari ( se vede ca ma fac politist)…dar nu cred ca vrei sa te intreb atata si sa te plictisesc si dupaia sa iti bagi piciorul in tot si sa stai acasa 😀

Asa ca => cand iti spun ca o sa iti fie bine si dupaia iti spun ca asa simt….te rog ai incredere in mine…chiar simt

De cele mai multe ori in viata m-am ghidat cu faza asta …”Asa simt”.Pana si cand vine vorba sa aleg ce sa fac in urmatoarele minute…de exemplu : Sa citesc pe bloguri,sa citesc,sa ma joc,sa ma uit la film si altele….si o sa aleg varianta pe care simt ca ma relaxeaza cel mai tare… (filmul si cititul)

P.S. Cand am fost anul trecut la mare…un om mi-a zis ca am spirit de aventurier…si cred ca a avut dreptate…daca simt ca asa e bine…o iau pe drumul pe care simt ca e bine si o fac fara sa regret alegerea…si de acolo…ce va urma…voi afla

P.S.S. : Asta e pentru Ciupa mea care nu crede faza asta cu simtitul si se enerveaza cand ii zic dar sincer….CIUPAAAAAAAA…ti-am demonstrat de 7 ori din 6 incercari ca e asa cum am simtit eu…si chiar daca nu recunosti asta…mie imi e de ajuns sa stiu ca am avut dreptate 🙂

Concluzia postului : Nu trebuie sa gasesti mereu o explicatie logica…daca ai simtit ca asa e bine…urmeaza-ti simturile

P.S.S.S : Probabil vroiati sa vedeti o poza in care apar din cap pana in picioare…o sa mai pun poze cu mine pe blog….aaaaaaa…si daca va intrebati de ce m-am strambat : Raspunsul e simplu : ASA AM SIMTIT 🙂

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te`ai strambat pentru ca era foarte buna pizza;))
    :D:D:D…ceas[:-bd]

  2. ^termina ca asa buna a fost :X:X

    doar yo am framantat aluatu 😛

  3. da da ionut..lasa sa te laude altii:)):))….shi nu s-a strambat..o vrut doar sa ne arate faza scurta=))=))!!!!
    P.S:superrr articolul…ma regasesc:P..tine-o tot asa>:D<

  4. In poza asta aratati ca doi indragostiti. Ce vremuri… Sa nu lasati dragostea sa se evapore. Cineva zicea iubirea e ca aburul din oala. Daca iei capacul, zboara si se stinge instantaneu. Voi sa nu va luati capacele. Va potriviti de minune. Zic eu. Cine-s eu sa comentez? Mai, ce indrazneala pe cap de locuitor!

  5. ^suntem doi indragostiti 😀 si niciodata NICIODATA nu as pleca de langa ea sau sa o las pe ea sa plece de langa mine.Si nu vrem sa ne laudam dar cred ca Domnul tocmai a format acum 8 saptamani cuplul perfect 😀 cu toate ca mai dam de bai amandoi dar asa trebuie (zic yo) pentru ca daca nu ne-am mai certa nu am sti niciodata cat de dragi suntem unu altuia si ca trebuie sa fim amandoi unu langa altul ca sa fim fericiti

    P.S. : Interesanta vorba…si te asiguram amandoi…nu o sa lasam aburul din oala….Niciodata


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

