De ce…?

Decembrie 1, 2008 la 10:49 am | Publicat în My stuff | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

sea_of_questions_by_akwarelka

Nu stiu daca eu sunt de vina dar…mereu imi pun cate o intrebare de genul “De ce?”

Ia uitati-va si voi la ceea ce imi trece mie prin cap

1.De ce e cerul albastru?

2.De ce cand trebuie sa dam bani de la noi facem o entorsa la mana?

3.De ce cand ne e foame ne trebuie sarea cu marea si nu ne multumim cu ce avem?

4.De ce trebuie sa fim intotdeauna primii pentru ca in fata la Dumnezeu toti suntem egali?

5.De ce bem fara masura?

6.De ce mereu de place sa facem rau?

7.De ce trebuie sa fim asa pofticiosi?

8.De ce suntem egoisti?

9.De ce s-a rastignit pe cruce Iisus pentru noi?Chiar atat de mult ne iubeste?

10.De ce sunt prostalai pe lume?

11.De ce uitam de micile placeri ale vietii?

12.De ce timpul e ucigasul perfect? (si nu imi ziceti ca “odata cu timpul trec toate”vreua ceva mai concret)

13.De ce inca Doamne Doamne ne mai suporta?

14.De ce suntem asa de speriati de necunoscut?

15.De ce este frica pe lume?

16.De ce exista discriminari,rasism si razboaie? (nu ziceti va rog ca din cauza banilor sau ca unii asa se nasc direct cu discriminarea,rasismul si razboiul in sange)

17.De ce sunt 2 teorii de provenienta a omului pe lume?

18.De ce sunt mai multe secrete decat vorbe spuse in fata?

19.De ce seara e asa frumos afara,indifferent de anotimp sau vreme?

20.De ce suntem niste animale bipede?

21.De ce ne plac atat de mult lucruriile interzise? (nu spuneti “pai daca facem ceva neobisnuit simti ca traiesti)

22.De ce cheltuim multi bani pe cadouri nefolositoare in loc sa dam banii direct la om…?Cu siguranta ii foloseste mai mult

23.De ce sunt asa multe culture de religii?

24.De ce cand gresim dam vina pe altceva?

25.De ce se nasc copii handicapati?

26.De ce nu avem toti drept la viata?

27.De ce intotdeauna cand tinem prea mult la ceva/cineva atunci se intampla lucruri rele cu obiectul/fiinta? (de ex: ai o jucarie si din neatentie cade jos si se rupe ceva)

28.De ce s-au infiinta gay si lezbi?

29.De ce avem ultimele informatii la degetul mic si noi murim prosti? (nu ma refer ca si citez “Nu ai cum sa le stii pe toate pentru ca lumea mereu descopera si inventeaza ceva nou)

30.De ce sunt mai multe intrebari decat raspunsuri?

31.De ce lumea e asa mica dar totusi asa mare?

32.De ce am scris toate astea?

33.De ce inca imi mai vin in minte multe intrebari?

34.DE CE AI CITIT TOATE ASTEA?

35.De ce….? De ce? De ce?

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 36.De ce intrebi mereu „de ce?”?

  2. ^ pentru ca vreau sa stiu…nu vreau sa mi se mai ascunda adevarul….imi doresc sa stiu tot ce se petrece in jurul meu…fie bune fie rele …vreau sa cunosc TOT

  3. deaia mah tot de ce?de ce? ca sa intrebi tu….

  4. ^ si ca sa disper oamenii =))

  5. am si eu una pentru tine: de ce trebuie sa spalam prosoapele daca atunci cand le folosim suntem curati? 😛

  6. ^noh sa sti ca la asta nu m-am gandit 😀

    Aici m-ai prins :))

  7. […] Am mai scris ceva asemanator aici : […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

