Bancuri la mine,bancuri la tine

Noiembrie 30, 2008 la 7:11 am | Publicat în i like... | 14 comentarii
Etichete: , , , , , ,

well_this_is_funny_by_axelslilgurlHai sa va zic si voua cateva bancuri…

Mie imi plac alea seci….sper sa va placa si voua ! 🙂

Nimeni si Prost au ajuns la mare. Se duc sa faca baie:
Nimeni se inneaca! Prost suna la Salvamar:
-Ba, se inneaca Nimeni!
-Ba, tu esti prost?
-Da ma, eu sunt!

-Ce e verde si alerga prin padure?
-O haita de castraveti!

Un cetatean avand o broasca pe cap, se duce la doctor.
Intra in cabinetul acestuia si BROASCA zice:
– Ia uitati, D-le doctor, ce mi-a crescut in fund

Ce ar fi facut printesa Diana daca ar fi fost vie?
STRUGURI!!!

Un om mergea pe strada.
Si deodata dispare…
De ce?
L-au ros pantofii.

Sper ca v-au placut!

Eu chiar am avut nevoie de un ras….inca am nevoie de un zambet…

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sti bancu cu superman:)))))) ??

  2. betivule =)))

  3. Ce ar fi facut printesa Diana daca ar fi fost vie?
    STRUGURI!!!

    =)) =))
    Hai ca m-ai facut sa rad :))

  4. Daca il rodea un singur pantof, mai avea o sansa de scapare, lasa un picior pantofului si fugea cu celalalt….

  5. caramida ! :))

  6. Pe aia cu bufnita o sti?

  7. @ Sunshine : ma bucur ca ti-am inveselit ziua 😀
    @ bibiguli : din viata scapa cine poate :))
    @ Ciupa : ceas :X
    @ Sorter : o stiu mah o stiu :))

  8. tub >:P

  9. Super seci. Super faine.

  10. Uite unu si din partea mea:

    Cica mergea licuriciu prin padure, cu tic verbal: Ai de pula mea…. AAAAAi de pula mea….
    La un moment dat se intalneshte cu Lupu:
    Licuriciu: Aiii de pula mea…
    Lupu: Ce ai mah licuriciule, ma injuri asha in fatza ?
    Lic: Lasa-ma lupule, AAAAAi de pula mea…
    Lupu: Ce ai mah, licuriciule, ce ai patzit ?
    Lic: AAAAi de pula…..
    Lupu: ZIii mah !
    Lic: Pai mergeam io aseara prin padure … AAAi de pula mea… shi vad o licuricioaica mancatziash, super buna ….
    Lupu: shi , shi ?
    Lic: Shi m-am dus , shi io ca omu, deh s-o f*t………
    Lupul: (Nerebdator) Shi shi ?
    Lic: SHI-MI BAG P*LA in cine mai arunca tzigari aprinse prin padure.

  11. ba ai sa va zik eu un banc

  12. o bufnita zice catre alta bufnita buhuhu la care cealaLTA BUFNITA buhuhu in pizda mati ca mai speriat :))

  13. poate si cu daca sau bagat sa noate daca nu era poate se ineca :)):-*

  14. Cele mai proaste bancuri pe care le-am citit.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

