Unitatea…

Noiembrie 29, 2008 la 10:13 am | Publicat în i like... | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Hmmm…ceea ce lipseste in lumea asta cred eu ca e UNITATEA

Toti sunt pe cont propriu si nimeni nu ajuta,nimeni nu te ridica daCA CAzi,nimeni nu e langa tine…nimeni………NIMENI


E foarte trist…chiar foarte trist…

Ar trebui sa luam exemplul din clipul de mai jos…e chiar foarte frumos…

Dar….pacat ca NU AI CU CINE…NU AI…pur si simplu…

P.S. Trebuie sa termin sa ma amagesc singur cu prostia asta de egalitate si cu pace in lume…oricum nu o sa se intample..

P.S.S. Eu am o Ciupa…nu imi tre mai mult >:D<

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Da da..ai o ciupa:X:X…( ma abtin sa continuu..nu de alta dar s-ar putea sa am probleme dupa aceea:)):))=))!!!)dar nu uita k ai shi prieteni care sunt si o sa fie mereu langa tine cand o sa ai nevoie,adica,mai bn zis tot timpul>:D

  2. da da stiu stiu si va multumesc >:D<

  3. Ce e cu postul asta asa negativist?
    Mai exista si oameni care apreciaza unitatea si care te ajuta la nevoie..

    Clipul e super super..:(

  4. I`ll always be by your side :*

  5. @ sunshine : Nu e post negativist…dar vreau unitate si liniste…atat tot si stiu ca mai exista oameni…aia sunt langa mine…chiar in acest moment
    @ Ciupa : i know and i am very gratefull :*


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

