Din pacate…

Noiembrie 25, 2008 la 11:35 am | Publicat în My stuff | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2c49453340039d3e

Am un corp bine dezvoltat (zice lumea) din pacate il folosesc doar la carat lucruri

Sunt un realist din pacate intind catre pesimism de cele mai multe ori

Am o pasiune pentru pian din pacate nu am si talentul

Am o pasiune pentru sport din pacate nu fac nici unu

Am foarte multe ganduri placute si povesti interesante din pacate majoritatea le tin pentru mine pentru ca imi e ciuda ca nu le pot exprima cum trebuie

Am un scenariu in capul meu cu orice situatie si din pacate ma ghidez dupa el

Imi dau cuvantul la multe persoane din pacate nu pot sa ma tin de el de fiecare data

Am multa rabdare din pacate o folosesc in scopuri inutile

Am posibilitatea de a zambi de multe ori din pacate nu o fac

Sunt singur la parinti din pacate

Vreau sa schimb un pic la comportamentul meu din pacate am facut foarte mici progrese

Am un talent de a calma lumea din pacate tot din vina mea se enerveaza

Vreau sa ma bucur de multe lucruri minuscule din pacate nu am timp de ele

Vreau sa vizitez lumea din pacate nu am situatia financiara

Vad destul de bine din pacate sunt orb

Vorbesc foarte mult din pacate mult si prost

Vreau sa fim toti egali din pacate ma amagesc

Vreau ca tot ceea ce fac sa fie tinut minte de lume din pacate nu am realizari mari

Am multe vise urate din pacate toate se cam adeveresc

Am multe calitati din pacate si mai multe defecte

Am un psihic incarcat din pacate o sa ma tina asa mult timp…pana la o odihna in stilul meu

In tot ceea ce fac pun suflet din pacate tot eu am de suferit

Am multe initiative din pacate trebuie sa fiu impins de la spate

Gresesc prea mult din pacate nu reusesc sa repar tot

Vreau sa vizitez cele mai inalte locuri si sa vad cu ochii mei cum se vede de la inaltime din pacate am rau si imi e frica de inaltime

Am tacut de prea multe ori cand treia sa zic si eu ceva din pacate acum imi pare rau pentru acele dati…dar nu regret….

Am facut multe prostii care au dus la lacrimi,nervi,indepartare din pacate nu le regret

Am trait 17 ani din viata din pacate am vazut prea multe

Invat cu cuvintele mele din pacate lucru asta nu ma ajuta

As vrea sa stiu tot din lume din pacate nu am de unde sa aflu pe lumea asta

Am putine persoane in viata mea din pacate si pe alea le supar si le dezamagesc

Imi place laptele la nebunie din pacate in ziua asta de Luni 24 noiembrie se fac cam 2-3 saptamani de cand nu am mai baut lapte

Am camera portocalie si un candelabru portocaliu pe care l-am dorit de foarte mult timp sa il vad sus din pacate acu nu ma mai incalzeste cu nimic…ma lumineaza doar

Vreau sa ma duc intr-o loc ferit de lume,undeva langa un lac unde sa fiu doar eu cu Ciupa mea si sa stam pana ne refacem de tot energia pierduta de-a lungul anilor din pacate nu se poate (inca)

Am un simt al umorului foarte dezvoltat din pacate acesta se transforma in batjocura

Am o imaginatie foarte bogata din pacate nu am vocabularul necesar sa o zic si pe foaie

Avem un creier mare din care folosim doar 10% din el din pacate eu folosesc doar 8%

Am foarte multe de spus…..de facut…..si citez

Multe au fost, multe s-au dus
Multe-au mai ramas de spus, si-o sa le spun
Nu trece-o zi fara sa am pretentia sa fiu mai bun
Incerc sa nu-mi doresc sa ma razbun” din pacate…… din pacate…din pacate…

O sa cedez psihic cat de curand…foarte curand… din pacate

PS : Cred ca v-ati fi dorit un articol despre cum a fost Sibiul…sincer…a fost prea frumos ca sa il pot exprima in cuvinte….ma bucur doar ca am prins prima ninsoare din an alaturi de Ciupa mea si ca ea ma intelege…

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Foarte tare frate ,minunat cum ar zice altii.Nah asta da…ar fi tare sa mai scri data viitoare despre Din fericire…

  2. ^ Foarte tare, frate! ai zis ceva fara batjocura :)) ai un sandwich de la mine pentru asta 😉
    [ mai vreau o zi ca asta >:D< a fost foarte faina, exceptand unele detalii minore :-j alea hai sa nu le tinem minte 😉 ]

  3. @ Sorter : mersi frate 😀
    @ Ciupa : let`s ….>:D<

  4. „Am camera portocalie si un candelabru portocaliu pe care l-am dorit de foarte mult timp sa il vad sus din pacate acu nu ma mai incalzeste cu nimic…ma lumineaza doar”
    :)))

    fain trutza 🙂

  5. din pacate…si eu sunt singura la parinti 😦

  6. ^ nu te plange >:P ca`l ai pe John 😉 si el compenseaza 😀

  7. da, aici ai dreptate 😀

  8. eu mereu am dreptate ;;) chiar si atunci cand nu am :)))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

