Zi de post…

Noiembrie 14, 2008 la 12:56 pm | Publicat în i like... | 7 comentarii
Etichete: , , , , , ,

6ed574e7e7d458b0a169d5d5a7ae6444png

Azi e vineri….cea mai frumoasa zi din timpul saptamanii

Am venit de vreo juma de ora acasa si momentan mananc un mar….2 chiar…ascult o colinda (stiu ca nu e voie inca…si nu veniti la mine ca bla bla….bube pe c…. limba)

Ziceam ca azi e vineri….si trebuie sa postez….

Aveam aceasta idee demult timp….demult tot am vrut sa scriu odata

Sincer mie imi place….cred ca o sa iasa frumos articolul…

Cum va ziceam….e vineri si e zi de post….

Ca sa nu raman pe dinafara…vreau sa postez

Deci….domnilor si doamnelor…ca sa nu va mai tin mintile ocupate…vreau sa va reamintesc ca azi e vineri si ca e zi de post

Eu mi-am facut datoria….am postat….pentru ca e vineri….

Sa va ajute Domnul si sa aveti parte de fericire! 🙂

Numa bine

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cum ionutz este un bun crestin „stie” ca de azi se pot asculta si canta colinde^:)^

  2. ionutz are de sapa in gradina si nu poate gandi :))

  3. da da…. de postat ai postat … dar ai postit azi:>?:)))
    ps. iar se lauda ca el lucra si merge la sapa:)) >:D<

  4. ^
    am mancat samanta azi >:p (dupa niste oua si lapte)

    la Ps u tau : Daca sunt harnic….yo ce sa fac?:))

    PPS: iti multumesc ciupa pentru lectia de azi >:D<

  5. te pregatesti de pe acum de sarbatori de asculti colinde? mie una nu imi plac colindele decat atunci de sarbatori 😀

  6. Da Ionut …zi de post!!!!deci fara bateri de coasa in timpul postului…da? :-s:)):))…si bravo..baiat harinc…asa si trebuie>:D<

  7. sa cresti mare ciupa 😛 n`ai de ce sa`mi multumesti 😉
    postu` ca postu`, da` repetitia`i mama invataturii…yeah, right :)) zicala asta se aplica foarte bine la tine 😛
    [ ai crezut ca astia nu s`au prins ca`ti place sa te repeti si de aia ai scris articolul de fata :)) ? dmne dmne, ciupa micuta 😀 ]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

