99 de lucruri despre mine

Noiembrie 13, 2008 la 11:59 am | Publicat în leapsa, My stuff | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

draw_me_the_world_by_stickersticker

Bun….99 de lucruri despre mine…hai ca incep:

  1. IUBESC PE CIUPA
  2. Elev in clasa a XI a
  3. Mai tot timpul sunt calm
  4. De asemenea sunt si răbdător
  5. Îmi plac jocurile pe calculator
  6. Îmi plac dulciurile
  7. Sunt gingaş de mâncare
  8. Râd din orice
  9. Pot să te disper până te razi in cap
  10. Îmi bat joc de orice
  11. Ascult Tupac
  12. Şi Paraziţii
  13. Sunt juma Rac Juma Leu
  14. Sunt fructul iubirii dintre mama şi tata
  15. Mă numesc Ionuţ
  16. Sunt tipul familist
  17. Am un calculator pe care nu merge FIFA 09
  18. Îmi place maşina Lamborghini Gallardo
  19. Îmi place să mă repet
  20. Îmi place să mă repet
  21. Am abonament pe Cosmote
  22. Mă joc World of Warcraft
  23. Nu îmi vin idei ce sa mai scriu despre mine
  24. Aveam cândva o mică reţinere când venea vorba să vorbesc in public
  25. Acea reţinere mai apare în anumite momente
  26. Sunt deschis la orice
  27. Vorbesc fără mine de cele mai multe ori
  28. Nu pot să tac
  29. Îmi place sucul Pepsi Twist
  30. Am avut ambele mâini rupte
  31. Ţin cu Manchester United
  32. Românii sunt niste gunoaie
  33. Chiar dacă nu e bine…la unele persoane le doresc moartea
  34. Consider că mila e un sentiment de slăbiciune
  35. NU FUMEZ ŞI NICI NU BEAU
  36. Sunt mai lăudăros de felul meu
  37. Îmi place să mă uit la seriale de tot felul
  38. Când vorbesc cu cineva îmi place ca ăla/aia să se uite la mine
  39. În acest moment vând un Candelabru portocaliu cu 3 halogene preţ 1 milion juma lei vechi
  40. Îmi place să deviez de la subiect
  41. Am un telefon şmecher….Nokia 3110 parcă
  42. Camera mea e portocalie
  43. Când eram mic spărgeam geamuri şi fugeam
  44. Muncesc până cad in cap
  45. Vreau să mă fac poliţist
  46. Dorm foarte mult
  47. Mănânc mult
  48. Îmi place sa fac jogging
  49. Bancurile seci sunt cele mai tari…părerea mea
  50. Urasc papagalii
  51. Am 7 colegi care îmi sunt dragi…pe restul îi urasc
  52. Înjur cu calm
  53. Ciupa mea mă face băbălău
  54. Momentan suntem in renovare cu casa …..de 5 luni
  55. Am un MP4 player
  56. A daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….AM BLOG….
  57. Îmi place să stau intins la soare
  58. Îmi place mult să mă bălăcesc şi să stropesc
  59. Ciupa mea ma alinta cu bebeeeeeeeeeeeeee
  60. Îmi place să mă joc cu mintea şi imaginaţia oamenilor
  61. Vreau să am 3 copii
  62. Vreau să locuiesc undeva langa mare sau lac sau ceva apa
  63. Am un pahar cu Pepsi
  64. Vreau sa imi cumpere a mei un Audi A4
  65. Fac 18 ani in iulie
  66. Îmi place să fac plimbari lungiiiiiiiiiiii
  67. Am mersul foarte rapid
  68. Îmi place să stiu un pic din toate
  69. Ăsta e numarul de la zodia mea
  70. URASC POLITICIENII
  71. Sunt atât de deştept că stiu că după urmatoru enter o să îmi apară 72
  72. De cele mai multe ori am dreptate
  73. Îmi place să mă joc cu mintea oamenilor
  74. Îmi place ceafa de porc la grătar
  75. Îmi place laptele
  76. Îmi plac plimbările lungiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  77. Îmi place să dorm dezbracat
  78. Îmi place să stau in boxeri prin casa
  79. Ţin cu Manchester United
  80. În acest moment ascult Tupac – All eyez on me
  81. Sunt un tip mai religios
  82. NU am orgoliu
  83. Aştept dreptatea divină
  84. Îmi place albastrul cerului
  85. NU îmi place să visez
  86. Dau mass-uri în care îmi bat joc de lume
  87. Sunt batjocoritor
  88. Am tastatura şi mouse wireless
  89. Îmi plac fructele
  90. Beau pepsi twist in exces
  91. Nu am mulţi in lista de Yahoo Messenger
  92. Ştiu sa apreciez ce am
  93. Vreau ca să pot gasi bunatatea in mine de a ierta
  94. Vreau să locuiesc lângă un lac
  95. Vreau să mă imbrac în costumul lui Adam
  96. Ciupei mele îi place să mă muşte…
  97. Cred în dreptul de egalitate….cred degeaba…ştiu
  98. Acu sunt la sfarşit
  99. AM TERMINAT 😀

Si normal….EU SUNT SPECIAL….asa ca : 100. INTOTDEAUNA M-AM DIFERENTEAT DE LUME! 🙂

Dau leapsa mai departe la Ciupa mea ! 😀

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pff….multe…si…crek totushi putine…:-??…

    in MARE parte..adik…banuiesc k in totalitate…is true 😛 …

    app: bine k NU se repeta multe :)) 😀

    …azi..13.11.08..ora 21:30 am aflat ca ma urasti 😐 😀 sad…but…that’s life :-??..

  2. ^ i know YOana…life is hard…. 😀

  3. buuun sa completam;;)
    3.Mai tot timpul sunt calm & 4.De asemenea sunt si răbdător… tru… bucura`te esti tru:)))
    30.Am avut ambele mâini rupte… specifica k nu in acelasi timp..cum au crezut altii la inceput… nu dam nume:”>
    36.Sunt mai lăudăros de felul meu…nu esti laudaros tu doar ne povestesti ceea ce faci:))
    42.Camera mea e portocalie… gresit… camera ta e portocaliu SUNSET b-)
    49.Bancurile seci sunt cele mai tari…părerea mea… mdeah stim…caramida:D
    96.Ciupei mele îi place să mă muşte… fara sa lase urme vizibile … cam hoatza ciupa ta:X

    si in final acum daca tot ai avut 100 hai sa ai si 101. esti de treaba>:D<

  4. multumesc nico >:D<

    o batere de coasa in minus =))

  5. uii ai reusit sa scrii si tu cele 99 de lucruri >:).

  6. ^ stiu …sunt tare =)))

  7. 1 si Ciupa iubeste un bebe 😛
    2 de ce minti, maaa? repetentuleee >:p rusineee
    3 mai putin atunci cand te crizezi si incepi sa behai
    4 daca eu nu, macar tu..sa fi pentru amandoi 😀
    5 mai bine zis, iti pierzi timpu` cu ele mintindu`te singur ca te relaxezi cu ele
    6 jeleuriiiiiiiiiiii
    7 figurantuleee ca numa mofturi ai in cap
    8 chiar si din nimic, care`i mai tragic
    9 ne cunoastem de 3 ani de zile si eu inca am par in cap => esti un slaaaab
    10 dar nu si de oricine ( ce rea pot fi )
    11 de aici vine si adresa blogului si header`ul
    12 astia`s mai ceva ca Eminescu
    13 pana acum imi tot frecai creieru` ca esti rac..rac in sus, in jos, la stanga si la dreapta ( crustaceuleeee )
    14 saru`mana
    15 yo nu cred…vreau sa`ti vad bolentinu`
    16 foarte fain, insa nu`s de acord in totalitate cu imaginea pe care ti`ai creat`o tu despre viitoarea familie
    17 ma bucur
    18 ieri ai facut poza cu una
    19 m`ai zapacit in 3 ani de zile
    20 zaaaau ? nu mi`a fi putut da seama de una singura de nu`mi ziceai
    21 si yo am avut pe Orange, da` pt aia nu ma laud
    22 WOW . . .mdeah… oe mine nu ma vei corupe veci pururi AMIIIIN
    23 nu cred..hai, maaa…te provoc ( ca intotdeauna, Ale castiga )
    24 te provoc sa zici „palid”
    25 am cam observat, dar e fain ca „retinerea” asta nu e permanenta
    26 si la slit ?
    27 hate you for that
    28 facem pariu ca`ti inchid gura ? ( nu dau detalii aici pe blog cum si cu ce )
    29 14-16 l pe saptamana e ceva ( vai si amar de stomacu` tau , sau…de ce a mai ramas din el, daca a mai ramas )
    30 eu inca`s intreaga
    31 … fotbaliatorule
    32 d`aia nu suntem noi ecologisti
    33 hmmm..ce ciudat…pana acum erai un tip angelic, acum ti`ai dat arama pe fata
    34 umm..poate
    35 uhhh..luv ma baby ( ce ma invidiaza astea deja ..ce bine ma simt )
    36 si cand ti`am zis ca te tot lauzi la mama, tu nu ca batman batman
    37 eu n`am rabdare , asa ca bravo tie
    38 unul dintre lucrurile bune pe care le`ai „preluat” de la mine
    39 crizatule
    40 si ma scoti din sarite uneori
    41 important e ca face poze bune
    42 neeeh..e portocaliu SUNSET
    43 nerusinatuleeee..saracii vecini..
    44 harnicu` lu` mama
    45 domnu` politist m`am turmentat , m`am turmentat..stiu ca e pacat, dar…
    46 somnorici
    47 fomistule , ca „niii cat ii”
    48 de n`ar fi Bobo, nu s`ar povesti
    49 caramida
    50 pacat de tine ca ai cateva sute de mii in jurul tau
    51 saraca Ioana, tocmai a aflat crudul adevar : o uram…ooo, saracuta
    52 asta s`o crezi tu .. eu nu`s de aceeasi parere
    53 nu eu..nu nu …maica`ta te`o facut, si la propriu si la figurat
    54 pana la Craciun mai este
    55 cu muzica lui adormi tu noaptea
    56 uauuuuuuuuu..really ?
    57 vreau vara inapoi
    58 bombaaaaaaaaaaaaaaaa si gata => toata lumea din piscina e stropita de tine
    59 bebeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…deeeeeeeeee
    60 if you say so…
    61 ain`t gonna happend with me
    62 raculeeeeeeee
    63 si yo am…na
    64 stai sa`i scriu lu` Mos Cra(ca)ciun
    65 ce batran esti
    66 mi tu mi tuuu
    67 d`aia ma doare pe mine splina
    68 exista 2 teorii privitoare la afirmatia asta
    69 :”>
    70 who doesn`t ?
    71 zaaaaaaaaau ? moamaaaaaaa
    72 NOT ( numai eu am dreptate INTOTDEAUNA , chiar si atunci cand nu am)
    73 fain joc…can i join ?
    74 gasuleeeeeeee
    75 ueaaaaaaaac
    76 repetitia asta . . .
    77 iar le zici astora ca dormi in druga goala
    78 si sa`mi zici mie de detaliu asta ori de cate ori vorbim pe mess
    79 nr`ul 31 cred ca`ti spune multe
    80 eu ” Statuie din cioburi”
    81 eu nu
    82 am eu si pentru tine
    83 asteapta`l tu si pe Sf. Asteapta
    84 ceruuuuuuul
    85 avand in vedere cum se contorsioneaza imaginatia ta in cosmaruri..nu ma mir
    86 imputatuleeeeeee
    87 saracu` Daboc si Ilinucutza
    88 ale mele`s mai bune
    89 mere ..ummm…neeeeh
    90 idem 29
    91 lasa ca am yo multi in lista de ignore ( vreo 300 )
    92 putini stiu sa aca asta
    93 gaseste`o si`n locu` meu
    94 esti pus pe „repeat”
    95 cine te opreste? eu cu siguranta ca NU
    96 trebuia sa ma dai tu de gol in fata astora.faaaaaain.acum te si compatimesc si eu am deveit o canibala in ochii lor. multumesc frumos
    97 asta`i numa in imaginatia ta. n`are rost sa reiau acum polemica de atunci cu Bobo ca iar incepi sa..
    98 Allah ma iubeste
    99 chiar ma bucur
    100 tu ye ma, tu ye…treia` sa fii tu mai a dracu`
    101 Nico e o plagiatoare. eu am zis faza cu 101. va urasccccccccc

  8. niiiiiiiiii comentariu……….mulsumesc mami :*

    si yo stiu ca tu m-ai lasa sa umblu gol :>
    si sti ca intotdeauna m-am diferentiat de lume

    P.S. Ce imi place cand ne completam 😀

  9. adica`ti place intotdeauna 😛
    sa cresti mare, bebe meu :*

  10. si mie imi plac bancurile seci, mi se par cele mai haioase si la ele rad cel mai mult si cel mai tare.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

