Adevarul de la World Trade Center

Noiembrie 10, 2008 la 12:29 pm | Publicat în i like..., My stuff | 6 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Hmmm….cred ca am gasit raspunsul prabusirii de la World Trade Center din data de 9.11.2001 sau cum ii zic americanii….9/11 (nouă unşpe sau nouă unu unu)

Ca sa intelegi cum vine treaba sa tineti seama ca 9 1 1 = nouă unu unu iar 911 = nouă unşpe 🙂

Pur si simplu nu m-am asteptat la asta….e de-a dreptul socant…

Lumea spune ca focul de la petrolul de avion a topit cadrul de otel al cladirilor care a dus la prabusirea lor.Dar….stiati ca petrolul de avion nu arde destul de tare incat sa topeasca otelul????

Ni s-a mai spus ca Pentagonul a fost lovit de un avion care a fost deturnat…dar…alta faza stranie….uitati-va putin la poza….UNDE SUNT RAMASITELE DE AVION???

pentagon_crash071

Si acu intrebarea intrebarilor….Daca nu teroristi au cauzat atacurile…atunci CINE?

Aduce-ti-va de aminte ca sunt 2 turnuri si fiti numa atenti ca :

2 turnuri….1+1=2 ………..1 langa 1 = 11 ………….2-1 = 1 si din nou pus 1 langa 1 = 11…..si sunt 9 membri la conducere si asta vine 9 1 1 (nouă unu unu)….si daca iei iei 2-1+9 1 1 atunci obtii 12 …..care ne duce la capul rautatilor de la WTC….TU

12 este format din numerele 1 si 2 ……exact ca si la numarul toaletei la care ai facut numarul 2 in loc de numarul 1 pe langa, atunci cand ai fost la restaurant ….aduna 1 + 2 cu 911 si obtii 914 ….dam pe 4 la o parte si ramai cu 91…exact scorul pe care tu l-ai facut la lucrarea la mate dupa 12 zile dupa atacul de la WTC.

Cine a avut de beneficiat? TU

Cine nu a fost gasit acolo? TU

Cine a facut pe langa WC? TU

Socant…..pur si simplu socant….m-ai dezamagit….:(

p.s. : Nu ma bagati in seama…..doar ca saptamana trecuta a fost ca dracu =)) si nu imi sta mie in fire sa dau vina pe altu….dar asa s-a nimerit acu 😀

P.S.S. : din 10 cuvinte care le zic singurele ce lucruri ce se leaga sunt cele de legatura :)).Si apropo…in caz ca nu stiati…vorbesc fara mine…iau oamenii peste picior…imi place sa schimb subiectele una intr-una 😀 si restu va mai zis eu si alta data

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. da ma 😀
    yo`s de vina
    eu si numai eu 😀
    numai ca nu eu mi`am facut nevoile pe langa wc :))
    you cand put the blame on me 😛

  2. m-ai ametit cu cifrele astea, cu scaderi, adunari si alte cele
    eu nu sunt vinovata…alex’andra este, pentru ca ea se joaca cu focul :-„

  3. las ca va dau yo foc la toti in timp ce dormiti >:)
    dupa care veti fi facuti scrum in flacarile Iadului 😀
    zmuhahaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. ^ tu ai dat foc la altceva :”> :))

  5. =))))))))))))), eram intr-o noapte la o sala de net, cu un tovaras si asa faceam amandoi :)))). faceam misto-uri de atacuri, de chestiile alea cu blill gates III = 666 bla bla. Ne legam de chestii banale 😀

  6. neah …bancnota aia de 20 dolari e singura vinovata :)) Nu crezi huh ? 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

