Pianul…

Noiembrie 4, 2008 la 12:39 pm | Publicat în i like..., My stuff | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

piano_by_arhcamtilnaad

In caz ca nu stiti…sunt RAC :D….sunt tipul omului simplu care face orice ca persoana iubita sa fie fericita…un tip subtil,sincer,glumet,carismatic si alte calitati pe care va las pe voi sa le descoperiti :P…aaaaaa daaaaaaaaaa….am uitat sa mentionez ca sunt un tip CLASIC…de moda veche…un baiat care se duce el la fata, nu fata la el ( stiu o gramada de situatii),care stie sa aprecieze ce are dar nu in ultimul rand…care apeciaza muzica 😀

Sunt foarte putini artisti care stiu ce e aia MUZICA…Eu am doar cativa preferati…care ma linistesc cand sunt nervos,ma inveselesc cand sunt trist si tot asa…Acei artisti sunt…Tupac,Veritasaga si cantaretii la pian…dupa parerea mea…acestia sunt clasici…

Despre Veritasaga v-am mai povestit (search in blog),despre Tupac inca nu am avut ocazia sa va zic…dar o sa va zic :P….iar despre cantaretii de pian…nu am nici unul preferat

Pianul e cel mai frumos instrument…e unic…e de ţâşpe ori mai frumos ca Harpa ingerilor sau stiu eu ce alte minunatii

Mi-ar placea sa invat sa cant la pian…dar cred ca as abandona…din cauza ca nu am talent,din cauza ca sunt prea multe taste =)) si ar mai fi cauza ca nu am ureche muzicala cand vine vorba de compus melodii 😀

Probabil ca acum asteptati sa va zic un anume compozitor sau sa va zic istoria pianului…cine l-a construit sau cine l-a cantat primul….hmmm….Imi pare rau sa va dezamagesc dar…Cum sa zic…..La unele lucruri sunt mai bine sa nu le stim istoria… doar sa ne bucuram de ele….

Va doresc auditie placuta!….Eu ma pun pe pat si dau drumul si asa de bine o sa dorm! 🙂

P.S. Va las aici un video sa asculti si voi o bucatica din rai ! 🙂

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. nice

  2. NOT NICE………….it`s freaking sweetttttttttttttt :X

  3. extraordinar de frumos clipul :X .. viata pe scurt a unui om 😦 …

  4. si mie imi place pianul.
    cand canta cineva la pian eu incep sa ma simt din ce in ce mai usoar,sa simt ca plutesc…dar ca si tine, nici eu nu am talent 😦

  5. pianistu` meu >:D<
    imi pun si yo imediat o melodie d`aia si o trag pe dreapta (:|
    auditie placuta 😉

  6. si prietenul meu e rac si pot sa spun ca e cea mai frumoasa zodie ever !

  7. Super piesa(o stiu). M-am hotarat nu demult sa iau lectii de pian, si eu sunt tot rac, si sincer mi-a placut pianul de cand eram mica, aveam intr-o camera un pian si mama nu ma lasa niciodata sa intru acolo dar cand nu ma vedea intram mereu doar ca sa-mi pun degetele pe clape si iasa un sunet…ciudat, nu?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

