Programul meu

Noiembrie 3, 2008 la 12:16 pm | Publicat în My stuff | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Sa va prezint pe scurt programul meu:

Hmmm….greu in zilele astea…greu pentru ca ne-o facem noi,nu de alta,avem tot ce vrem si tot suntem nesatui,inca din zorii zilei avem probleme…dar hei…ce fac eu acum????…pff…nu e vorba despre lume…ma lipsesc de lume…am o Ciupa care imi e draga si o iubesc si de restu ma lipsesc….

Ce pot sa spun?…De-a lungul a 17 ani am trecut prin multe…si inca o sa mai trec dar deocamdata la limitez doar la zilele anterioare si la cele ce vor urma…O sa aflati din cand in cand si despre trecutul meu…daca sunteti cuminti bineinteles 😀

Bun…prima incercare a programului meu este trezirea…mai ales cand vine vorba sa ma duc la scoala…ma trezesc mai repede si mai voios cand e vorba sa ma duc la cules sau la sapa sau la munci agricole in zile de duminica sau de sarbatori,dar cand stiu ca e Luni…primu gand ce imi trece prin minte e….”Am dat de dracu”…si imi pun telefonul sa sune peste 5 minute…Cateodata mai mananc de dimineata…dar numa cateodata…ma ingrozesc sa ma duc la scoala pe stomacul plin…numa as voma pe acolo la cate specimene sunt…Asta e prima parte a zilei…

Aici e partea a doua a programului meu…e cea mai nasoala….majoritatea zilei…cum zic cu niste prieteni…mergem in Jungla sau la ospiciu…aici e cea mai grea parte…aici trebuie SA SUPRAVIETUIESTI…de la 100 de metri inainte sa intri in scoala…simti in aer un miros ce te furnica,ce iti usuca caile respiratorii…un anumit miros de fixative si ape de W.C….iti dau lacrimile,te sufoci si daca cazi la pamant…acolo ramai…ori trec cu masina peste tine si zic ca au dat intr-o groapa ori te lasa sa putrezesti in pace…

Ajuns in sala de clasa…in fata usii mai exact…ceva din tine te opreste…te inmoaie la picioare sa nu mai poti umbla…sunetele ce vin din clasa iti sadesc frica in inima…tu nu vrei sa intri…nu vrei…sufletul nu te lasa…vrei sa te retragi,sa fugi….dar nu poti…esti impins inauntru si te duci frumos unde iti e locul…

Dupa ce te-ai instalat…stai si privesti…te uiti la fiecare…ii examinezi si cand nu te uiti si tu la ei…se uita la tine,citesc prin tine,se hranesc cu frica si vor sa te ucida…incet si dureros…urla,zbiara,pute….usor…iti pierzi gandurile in behaiturile lor…nu te mai cunosti…te pierzi cu firea…stai ca o legume si privesti in gol…lumea te scutura dar observa ca nu ai nicio reactie…e grav…o consolare sunt pauzele…si alea prea scurte…

In care vezi pe toti distrusi cu haine rupte,pauze in care te feresti sa nu fii ucis de frezele unora…pauze in care…trebuie sa te retragi…pentru ca nu le poti face fata…toti seamana…daca ucizi pe unu…o sa il vezi iar…sunt peste tot si sunt la fel…nu ai scapare…

7 ore ….5 zile ….o multime de saptamani….o gramada de luni….inchis…ca un animal…fortat sa stai pe un scaun….amortesti…prima data iti amorteste fundul…apoi picioarele sa nu poti fugi…apai mainile….iar pe cand sa pui capul pe banca…sa inchizi ochii…auzi usor…”ţrrrrrrr…..ţrrrrrr”….Ce sa fie oare?…Oare asa suna libertatea?…Te aduni cat poti de repede si iesi din clasa…apoi pe poarta scolii….te departezi incet…Iti apare un zambet….Tragi cat poti de ananc aer in piept….il dai afara…si cu un glas zici:

“AM SUPRAVIEŢUIT”

Ajuns acasa…epuizat…iti gasesti forta sa iti iei ceva de mancare si sa te tarasti in pat….

Dar inainte sa adormi… cu un gand…care nu te lasa in pace…te bantuie…

Inainte sa inchizi ochii….dupa ce iti zici rugaciunea…iti repeti….”Maine la fel”

Acum ma duc…vreau sa dorm…sa nu ma mai trezesc…

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. haha…asa ziceam si eu cand eram in liceu, dar acum plang dupa zilele in care ma duceam la scoala.
    sa vezi cum sa fie cand o sa te angajezi, acolo adevarata „jungla” si leii care te asteapta sa te manance 😆

  2. Anca draga…nu imi e frica de munca…si vara asta am lucrat la un depozit…:D….da recunosc ca imi e deja dor de zilele de liceu

  3. anca- leii`l mananca inca de pe acu` 😀 [ eu sunt o leoaica bolunda 😀 ]
    ciupa, multumesc ca mi`ai pregatit decorul pentru cosmarul de la noapte. adica, staaaaaaaaaaaai, ce porcarii tastez..ce cosmar?ce noapte? jungla asta o vad de 2 ani si ceva incoace 😦 maine`mi iau o acatatoare la scoala ( cum vedeam in tom si jerry cand eram mici) si mi`o pun pe nas. asa poate nu voi mai simti duhoarea aia


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

