Haine stramte si minte ingusta

Octombrie 24, 2008 la 11:51 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Bun…vreau sa incep prin a spune ca sunt un…hmmmm…cu se zice mah ca nu imi vine…unu dinala ce tine tot minte…pfaiiii…bata-ma focu…in fine…tin minte tot ce am discutat cu oricine si bla bla,dar cel mai mult imi place sa tin minte versurile la toate melodiile pe care le ascult…stiu MULTE versuri…Nu ma crezi?Deamar…:P

Vreau sa incep articolul prin versul de la trupa Anonim : “Prima impresie conteaza / Ma dezavantajeaza “

Lumea din ziua de azi iti pot spune intreg viitorul doar la prima privire la tine…daca se concentreaza si mai mult si iti arunca valul doi de privire iti zice ce ai facut in trecut si daca chiar vrea sa te cunoasca se ridica la nivelul critic si beleste ochii de iti zice ce ai fost viata anterioara…

Asta imi place in ziua de azi…TOTI SUNT LA FEL…nu gasesti o diferenta…se uita la tine si zambeste si cand te-ai intors iti arunca o scarba de te goleste de tot pe dinauntru…te seaca pe scurt…Am intalnit foarte putine persoane care nu se iau dupa prima impresie…si ma pot jura ca sunt fericit ca am dat peste aceste persoane…Va multumesc ca mi-ati aparut in cale!

Cand eram mic tata imi spunea “Ionut sa sti ca vorba romanului are doua intelesuri” si spre surprinderea mea pe vremea aia era chiar adevarata…Romanul fiind o fiinta supra-naturala si care nu se multumeste niciodata cu nimic o facut mai multe intelesuri ,ca noh,numa 2 intelesuri?Sa fim seriosi…suntem romani…noi putem face orice.

Fac aici o mica paranteza sa zic ca imi e dor sa fiu copil cand lucrurile erau simple si tot felul (nu ma plang acum ca am dat peste niste greutati si sa credeti ca renunt sau is las au alte prostii deste) dar imi placea cand eram mici ca am invatat ce e DISCIPLINA,ador disciplina cu toate ca ma prostesc si eu si ma prostesc cam des…dar nu pentru ca asa vreau…pentru ca persoanele ce ma inconjoara NU MERITA sa ma cunoasca…nici nu merita sa le zic un gand adevarat ce imi trece prin minte…si pentru ca fiecare interpreteaza in felul lui…acelasi cacat il gandesc tot dar apare MORCOVUL in fundul la unii sa zica…la altii li se masturbeaza neuronul si zic ce le iese pe gura adica produsul masturbarii si altii gandesc cu mainile si fundurile si lucreaza cu gura.

Revin…hmmm…as putea sa va zic ca va DISPRETUIESC….si daca va intrebati de ce? Raspunsul e simplu : PENTRU CA ASA SIMT

Vreau sa apelez un pic la dictionar:

DEMOCRAŢÍE, democraţii, s.f. Formă de organizare şi de conducere a unei societăţi, în care poporul îşi exercită (direct sau indirect) puterea. – Din fr. démocratie.

IMPOLITÉŢE, impoliteţi, s.f. Lipsă de politeţe; faptă, atitudine sau comportare nepoliticoasă; necuviinţă, mojicie, bădărănie. [Var.: impolitéţă s.f.] – Din fr. impolitesse.

RESPÉCT s.n. Atitudine sau sentiment de stimă, de consideraţie sau de preţuire deosebită faţă de cineva sau de ceva; deferenţă, veneraţie. ♢ Expr. A ţine (pe cineva) la (sau în) respect = a ţine pe cineva la distanţă, a nu-l lăsa să devină prea familiar. A pune (pe cineva) la respect = a impune cuiva o atitudine respectuoasă. Respectele mele, formulă respectuoasă de salut. – Din fr. respect, lat. respectus.

Vedeti asemanarea sau diferenta dintre aceste 3 definitii? Ei bine…sa stiti ca nici una nu se leaga una cu alta (zisera cultii mei colegi)…ca in societate se poate trai doar cu democratie si impolitete si normal ca respectul nu are loc acolo…Dar imi place cand se incing odata spiritele la o discutie…De exemplu azi la engleza…am vrut sa spun ceva legat de relatii intre colegi…si o colega a vorbit peste mine si dupaia se apuca alta si se apuca profesoara si din ce am zis eu printre behaiturile lor s-a inteles total gresit din ce am vrut sa spun…nu mi-am terminat ideea,am fost inteles gresit si tot eu is de vina si cireasa de pe tort…profa de engleza imi zice de BIBLIE…moamaaaaaa…noh serios acuma tu…ca bag mana in foc ca nu ai citit-o niciodata…si pentru ceilalti colegi…sa ma faceti bomboana….adica sa explic asa ca la prosti…DACA NU MA INGHITITI SA MA SUGETI…ca va dau casa daca imi aratati ca ati citit o pagina din “Codul bunelor maniere” si tot va bateti atata gura…daca va e goala zice-ti mah ca v-o umplu…

Oricum…am injurat azi pentru cel putin o saptamana…si sincer…pur si simplu… NU MERITATI sa ajugeti sa ma cunoasteti…mintea voastra ingusta nu poate privi mai mult de cat vad ochii…degeaba sunteti cu 10 pe linie cand sunteti prosti…notele nu arata niciodata adevarul…

Aaaa sa nu uit…cand zici ca un fotbalist se drogheaza……NU ESTE O INTREBARE…copila de lemn…unde pula mea vezi intrebare in “Un fotbalist se drogheaza”

Inchei cu un citat din Bug Mafia…

”Asa ca cine cine cine are cu mine

Sa vina sa vina sa vina va astept

Cu sange cu sange in pula in pula

Am sa va fut pe toti in gura in gura “

P.S. Degeaba…sunteti de cacat si aveti mintea ingusta 🙂

Ascultati video-ul…e dedicatie pentru voi

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „Partea buna, partea buna,
    Partea buna chiar acum ma sugi de PULA”
    ^ chiar ca e bine pentru ei 😉 macar au si ei saracii pentru o singura data`n viata lor ceva in gura :))
    ” Partea rea, partea rea
    Partea rea e ca imi bag PULA in gura ta ”
    ^ aici e nasol pentru tine ca vei contacta boala mortala numita : PROSTIE 😦
    oricum , ciupa mica si bleaga, tine minte ce am vorbit noi doi azi 😉 si restu`..da`i`n mortii mamii lor
    taci cu Ale >:D<

  2. Si eu care credeam ca numa eu sunt pe blog la ora asta matinala..

    „Am intalnit foarte putine persoane care nu se iau dupa prima impresie…si ma pot jura ca sunt fericit ca am dat peste aceste persoane…Va multumesc ca mi-ati aparut in cale! ”

    Chiar sunt foarte putine,fain ca ai si asa persoane in viata ta 🙂

  3. Habi ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  4. multumesc multumesc :D…sper sa nu te dezamagesc


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

