Idee de post

Octombrie 23, 2008 la 10:33 am | Publicat în i like... | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Va rog putina atentie! Ceea ce o sa cititi in urmatoarele randuri o sa fie ceva extreme de important!

Faptul ca randurile ce urmeaza o sa fie de o importanta majora si au o valoare importanta pentru mine.

Urmatoarele idei sunt extreme de valoaroase pentru mine…serios…chiar tin la ele.

Cuvintele ce le voi scrie pe aceasta foaie de Microsoft word 2003 pentru ca imi e lene sa scot Microsoft Office 2007 vor spune multe lucruri.

Gandurile mele sper sa fie apreciate deoarece chiar pun suflet cand scriu asta

Acesta vreau sa fie un post frumos deoarece inseamna foarte mult pentru mine

Sentimentele ce le voi trasnpune imediat pe foaie vreau sa fie memorabile

Prin ideile urmatoare vreau sa raman solemn in mintea voastra

Dumnezeu imi transmite acum aceste idei prestigioase pe care vi le voi comunica si voua

Ceea ce este esential este faptul ca ideile astea sunt inalte

Ideile astea sunt extreme de pretioase pentru mine si eu vreau sa le impartasesc cu voi si sper ca si pentru voi sa fie tot asa de pretioase

Tot ce vreau sa spun e ca ideile sunt foarte seriose,inaltatoare,frumoase,care te incalzesc pe dinauntru si toate alea…

DECI…ca sa nu va mai tin in suspans….

Nu am idee de post ! 🙂

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. stii de ce n`ai tu idee de post ?
    pentru ca esti un „puscarias ordinar” :* [ pt cei ce nu stiti, azi s`o chelit :(( i hate you for that >:P ]
    si, odata cu paru`, s`or dus la dracu` buuu si ideile :))
    bealaaa >:D<

  2. bleagaaaaa *
    [ mi foome 😦 ]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

