Fell in love…

Octombrie 17, 2008 la 10:18 am | Publicat în i like..., My stuff | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Dupa cum zice si melodia…Fell in love….da lume …sunt indragostit 😀 si chiar imi place….e foarte frumos sentimentu…cred ca e cel mai frumos sentiment care exista pe lume

Oricum nu am cuvinte asa ca nu pot sa spun prea multe…cu siguranta ati fost si voi indragostiti,sau sunteti indragostiti si o sa fiti indragostiti….si totusi revin…IMI PLACE SENTIMENTUL 😀
Va doresc sa va indragostiti si voi cat mai repede…sa faceti copii multi…sa aveti case de caramida bine izolate si fericire

P.S:  Luvin` you  iz eazy cuz yur beautiful…. 😛

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. daca nu ziceai in postu` asta, a dracului sa fiu de`mi dadeam seama 😛
    clipu` ca clipu`, da` a fost mai fain aseara 😀

  2. i know 8-> 😀 :))

  3. Ba..e misto sa fii indragostit atata timp cat ti se corespunde.Ca daca tu suferi ca vaca si pe el in doare in pula [cazu meu] nu e tocmai cel mai placut feeling din lume.

    Anyway,ma bucur pt tine :D.Banuiesc ca ai crescatorie de fluturi la tine in stomac :))

  4. porumbelule….:D

  5. @ Sunshine mescccccccccc >:D< si sper sa nu mai suferi si tu multa vreme
    @ gaga: is o cioara vopsita in culori :))

  6. ce faci hoato??teai indragostit??:D:P

  7. rozza- domna dragaaaa, pai nu ziceam noi ca you`re over it :-w ?
    gaga – zboara , puiuleeee =))) [ la gaag`n farfurie, ca tare fome la ea :p ]
    vasile – ce preocupat esti tu de existenta mea..oioio…well, afla ca momentan il fac pe dracu`n 4 aka sunt bine 😀 cat despre tine, uite ca te`am facut sa lasi si un comentariu 😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

