Bancile…

Octombrie 9, 2008 la 11:32 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Dupa cum cred ca ati observat si ati simtit pe pielea voastra…nimeni nu va baga in seama chiar daca muriti in chinuri groaznice…Trist,nu?

Bun…pe langa faptul ca urasc multe lucruri care nu isi au rostul pe lume…urasc si Bancile (cladirile alea mari si fensy in care pui bani si iei…nu alea pe care stai…alea is baza :D).Sincer…chiar nu vad rostul bancilor…sunt doar niste cladiri imputite pline de niste oameni imputiti care iau un salariu imputit de 10 ori mai mare ca tine si tu tre sa fii amabil…mai amabil ca ei inca ca sa poti sa faci ceva.

Am fost sa platesc apa…si ma pun la casa unde se incaseaza facturile…si ca sa vezi…pardon…sa nu vezi…era gol…daca nu era geamul goleam tot de pe acolo.In fine…astept ca blegu vreo 10 minute pana sa vina una sa imi zica ca si citez “Da aici nu se serveste”…normal tanti ca nu se serveste…ca restaurantul era dincolo…am intrat sa imi platesc facturile…

Imi zice sa ma duc la celalalt ghiseu si acolo astept iar ( nu imi e de asteptat dar era Ciupa afara si nu prea are rabdare de felu ei si m-o invatat mama sa nu las oamenii sa astepte)…ma tot uitam pe acolo si vad ca si astia au camere…fas…si zambesc ironic la una…dupaia pe cand sa ma serveasca aia mai si povestea la telefon.Pe cand sa ma serveasca,trage ea la imprimanta noul curs valutar si iasa ea de acolo leganandu-se ca betivii cu o telecomanda in mana si schimba pe acolo…zici ca ea era cine stie ce Dumnezo al traficului valutar…Reusesc sa imi platesc factura in sfarsit…ca poate de aia nu am avut apa numa dimiteata de vreo 2 zile…bine macar ca am avut sa ma spal inainte sa plec :)).

Pentru toti cei care isi tin banii acasa…vreau sa va felicit…decat sa ii pun la banca si dupaia sa imi trebuiasca si sa ma duc sa imi trag din cont si sa mazgalesc vreo 200 de foi cu ala-bala si dupaia sa am constiinta incarcata ca din cauza mea s-au retezat padurile si ca imi zice ala dupa ce am mazgalit tot sa revin in 24 de ore pentru a ridica banii.Pai imi piere pofta…

Pentru cei care isi tin banii in banca…sa ii tineti pana muriti…sa aveti pe lumea aialalta bahhhhhh…ca voi la cat sunteti de avari preferati sa muriti de foame decat sa va cumparati ceva!

In Turda asta imputita…bancile sunt mai multe ca farmaciile….sunt asezate una langa alta: Banca Carpatica,Banca Transilvania si multe multe multe altele….

Astea tre desfinta…nu au rost pe lume ! 🙂

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mai lasa`ma sa te mai astept mult :-w
    ca numa asa ma pot duce buuuu :))
    fara tine >:)
    tu ramai cu facturile`n banca 😀

  2. […] acum va intreb…oamenii / armele ucid oamenii? Ne ne ne….bancile ucid oamenii….pentru ca imprumut oamenii sa isi ieie gloante…La […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

