O zi frumoasa…

Octombrie 4, 2008 la 10:15 am | Publicat în i like... | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , ,

Ieri a fost o zi plina…din toate punctele de vedere.Am fost la o galerie de arta unde au fost expuse desenele profesorului meu de desen Alexandru Picovici (care il cunoaste pe tata…deci am pile :)) ).Am fost impreuna cu Alex`andra,Nico,Simona,Daboc si scumpul si dragul vostru EU :D.

Nici nu am intrat bine si deja f filozofam de parca noi eram ditamai critici si ziceam ce vedeam fiecare.Eu in majoritatea tablourilor am vazut animale…berbeci,vaci,tapi,gaini,cocosi si PAPAGALI…

Am vizitat tot mai repede decat merg eu acasa cand scap de la scoala si dupa ne-am adunat intr-un cerc si tot discutam cand mergem,dar nu puteam merge din cauza ca nu l-am salutat pe domn profesor si sa il felicitam pentru rabdarea si maiestria avuta in a desena aceste picturi.Pe cand am ajuns langa el ne-a spus ca trebuie sa inceapa discursul.Eu m-am asezat comod cu spatele la geam si m-am asezat jos si am ascultat tot discursul domnului Gheorghe Rosa ( fostu meu prof de desen din generala si de pe a 10 a ).La finalul discursului ni s-a spus sa ne deplasam usor catre masa pentru ca se serveste suc si vin…evident nu am stat si am baut nimic ca ceilalti au vrut sa plece sa ia aer curat…am lasat de la mine (IMI RAMANETI DATORI BATMANILOR :D)

Am fost in parc dupa unde am ne-am inghesuit la o masuta si discutam deale noastre…Daboc o trebuit sa se duca ca l-o sunat nu stiu cine sa mearga la baut si m-a invitat si pe mine dar eram paduchios in buzunare si nu o vrut sa imi faca cinste … si cand a ajuns acasa mama-sa il astepta cu bota :D.Am mai pierdut ceva vreme pe acolo…ne-am facut planuri de viitor…ce vom face peste 2 ore :))…si am hotarat sa o intindem catre zona orasului nostrum…ne-am oprit la PISHU PISHU (fast food) sa manance fetele cate ceva…mie nu imi era foame.La un moment dat,mama imi da beep (mi-am facut acu abonament,dupa aproape un an fara credit…se smechereste mama,da beep si asteapta sa o sun) si ca de obicei Alex`andra se rusineaza si pleaca pe cand sa ii dau sa vorbeasca cu ea.Dupa ce au iesit cu mancarea se tot intelegeau unde sa stea jos sa manance…pana s-au hotarat au terminat.Am mai pierdut vremea pe acolo si s-a facut tarziu si au vrut sa mearga acasa…cum mama a crescut un gentleman (da mah…am fost crecut cu dragoste si educat bine…ti-e ciuda?) le-am condus acasa pe fiecare.

Inainte sa intru pe strada dau peste un PAPAGAL…m-am enervate pentru a nu stiu catea oara atunci…dar ajung cu calm acasa si ii dau la mama ce a vrut (un pachet de tigari).Il sun pe Kelu…un coleg…sa vad pe unde e si sa mergem pe afara.Ne-am intalnit in parcul din fata liceului teoretic “Liviu Rebreanu” cu toata gasca.De plictiseala ne-am gandit sa punem bancile din parca doar pe un dunga,in asa fel sa nu se vada dar cel care se pune sa simta cand cade … au pus botul vreo 3-4 =))).Dupaia un coleg de a meu,Marius,vede niste fete care tot faceau poze (messuiste si berbece) si zice catre mine sa mergem la ele sa facem si noi poze cu ele…Alea ca nu ca noh ca plm tot dineste si una o vrut sa ma manance :(… noroc sa era Marius acolo si l-am bagat in fata si am reusit sa scap din ghearele mortii.

Am mai tot ras,am mai tot glumit si am venit acasa.Acasa am mancat trei sfert de ruda de salam cu niste branza topita in timp ce ma uitam la Two and a half man.Am intrat dupaia sa ma joc un pic de WoW unde am distrus tot ce am prins si m-am culcat. 🙂

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. it was a good day 😛


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

