Visul…

Octombrie 2, 2008 la 11:11 am | Publicat în My stuff | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , , , ,

De cateva nopti tot visez…nu stiu de ce…de obicei visez odata la cateva luni…

Acu vreo 2 nopti am avut un vis tare interesant…Am visat ca ma plimbam pe malul Ariesului (e raul ala cu de toate prin el de la cacat la oameni si animale morti) care se varsa in Mures.Si tot ma plimbam…ma plimbam… si la un moment dat ma intalnesc cu un verisor si cu un unchi care erau acolo la pescuit (in realitate ei nu au pescuit niciodata) si am zis ca daca tot nu am ce face sa ma duc si eu ca sa nu stau de-am prastia…

Mai mergem vreo cateva minute bune si deodata se surpa digul si cadem in apa aia imputita…si cand ies de sub apa si ma uit in spate…vad ditamai muntii cu pesteri foarte multe si din pesteri ieseau broaste testoase…cu suteleeeeeeeeee si veneau catre noi…ieseau si de sub mine si incearca sa ma bage sub apa.Reusesc sa ma scap si pe cand sa ies apa se facu namol si nu ma mai puteam misca…si …apare deodata un ditamai valul de noroi plin cu testoase care vin peste mine si intr-un final ….AM MURIT!!!! 😀

Nu m-am trezit brusc si nici nu eram speriat si nici nu eram transpirat.

Am cautat semnificatia visului…am aflat ca daca “vezi broate testoase in vis sugereaza ca vei progresa incet, dar sigur. Trebuie sa incetinesti si sa te impaci cu tine. De asemenea, sugereaza ca te aperi de realitatea dura a vietii.
Sa visezi ca esti alergat de o broasca testoasa sugereaza ca te ascunzi dupa o fatada in loc sa te confrunti cu lucrurile care te deranjeaza.” (definitie care e luata de pe google)

Sa vedem…deci progresez…dar nu stiu de ce simt ca daca vreau sa progresez tre sa fac anumite chestii personale si cred ca le cam stiu care sunt si cum in vis am fost urmarit de testoase si aia zice ca ma ascund de anumite chestii…recunosc…asa e :)…dar o sa zic odata si odata de ce lucruri ma ascund 😛

Am mai cautat si in carti…acolo zicea ca testoasele = intrarea in Tartarus fiind” cea mai joasă regiune a lumii, fiind atât de adânc sub pământ pe cât este pământul sub cer. Conform poetului grec Hesiod, o nicovală de bronz are nevoie de nouă zile pentru a ajunge, în cădere, din cer până pe pământ, deci unui obiect i-ar trebui tot atât timp pentru a cădea de pe pământ în Tartarus. Tartarus este descris ca fiind un loc întunecat, umed, trist, înconjurat de un zid de bronz, iar după acesta un strat triplu de noapte” dar are si o parte buna…zice ca e de bine si ca o incep ceva nou….

Aici e o interpretare simpla….ma duc la dracu =))….si experimentez ceva nou…Adica o sa il disper pe dracu…. o sa se ia singur in furca 😀 si eu o sa pun taxa la intrare…sa fac si eu un ban cinstit… 😉

P.S. : Daca nu mai scriu pe blog…sa stiti ca is la dracu si ca va astept….pentru cei pe care ii cunosc sa vina cu o sticla de Pepsy Twist la 2 L…restul fara 10 lei sa nu va prind … ca va ia dracu 😀

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. nici cu 10 mii si nici cu o sticla de Pepsi Twist la 2 L nu vin 😛
    na 😀
    ca nu`mi poti face nimic :))
    ca yo`s deja la dracu 8)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

