Horoscopul…

Septembrie 29, 2008 la 11:50 am | Publicat în i like... | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Horoscopul…gandurile zeilor pe un site sau doar banalitati?

Din cand in cand ( cand imi mai amintesc) mai frecventez si eu horoscopul.Sunt rac si is curios ce au zeii de gand cu mine…ma ucid sau am cruta?

Bun…deci asta zice azi 🙂

29 septembrie 2008

“Intuitia va ajuta sa prindeti o afacere care va va imbunatati simtitor situatia financiara. Consultati-va cu partenerul de viata!

Ar fi bine sa acordati mai multa atentie unei persoane mai in varsta din familie.”

Hmmmm…intuitia mea ma va ajuta…dexul spune ca Intuitia = Capacitatea conştiinţei de a descoperi, pe cale raţională (în mod spontan), esenţa, sensul unei probleme, al unui obiect

Interesting… o sa descopar esenta tuturor…sa va feritit de mine…va citesc in suflet =)) si spre mirarea mea o sa imi iasa bani din asta :D…deci o sa primesc bani cand o sa vorbesc cum vorbesc de obicei … ca un copil mic ce tot behaie intru-una despre orice numa sa nu taca(si de cele mai multe ori actionez fara sa gandesc)… imi place ideea.A da…cica mi se va imbunatati simtitor…pfffffff…sa am bani de o bagheta pe maine la scoala si is fericit…nu mai am bani deloccccccc 😦

Auzi ca tre sa ma consult cu partenerul de viata…nu am momentan deci profitul e de 100% …. Nice 🙂

Tre sa acord atentie la o persoana mai invarsta din familie…sa vad…ziua lu mama nu e,nici la tata,nici la buna…deci veste buna…RAMAN CU 100% DIN PROFITUL PE CARE CICA IL VOI LUA DINTR-O AFACERE!!!

Everybody wins ! 😀

P.S. Sincer…nu cred in prostiile astea…dar ma amuz singur cand ma mint! =)))

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si mie ce`mi iasa din toata „Afacerea” asta :)) ?
    doar stii ca tre` sa am si yo castigu` meu 😀

  2. ti-ar iesi multe…da nu vreau yo sa iti dau :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

