Banii…

Septembrie 27, 2008 la 8:35 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Sincer…inca stau si ma gandesc ce mama masii l-o mancat pe ala in fund sa inventeze banii,eu eram multumit de schimbul troc ( cand dadeai un lucru pe care il trebuia la unu pe alt lucru ce il vroiai tu…simplu si fara mult tam-tam).

Sunt o groaza de vorbe despre banii pe care nu le prea inteleg cum ar fi “Banii sunt ochiul dracului”…atunci ce cauta banul in biserica si mai ales ca vine un slujitor de a lui popa cu o oala in brate si tre sa punem bani ( nu ca vrem sa ii punem,doar ca oamenii vor mereu sa se afirme si sa nu se lase mai prejos ca alalalt asa ca pun mai mult….e o licitatie incontinua…a da …si sa nu uit…in caz ca nu stiati despre poporul roman care este atat de “inzestrat” cu de toate si mai special bani lasa un bacsis de 10% din nota de plata la un restaurant) continuam….si banii aia unde ajung?La Domnul?Ce vrea Domnul sa faca cu atatia bani?Cumpara oare arme pentru Apocalipsa? TREZITI-VA BAHHHHHH si respiratati aerul pe care o sa va puna imediat etichete…popa isi face casa,isi ia masina si isi plateste facturile…singura data cand pun banii acolo e atunci cand sunt fortat de a mei…nu imi place sa dau banii si sa stiu ca nu o sa se faca nimic cu ei.

Nu sunt deloc zgarcit…chiar nu sunt…daca simt nevoia de ceva si am banii in buzunar imi cumpar,chiar nu imi pasa daca coasta mult sau putin…faza e ca eu sa fiu multumit in ce bag banii.Imi aduc de aminte ca eram mai mic,aveam cam 10 ani si primesc de la tata 100 de mii (10 lei bani noi) si ma scapa din ochi vreo 2 minute si cand revin inapoi langa masina ma intreaba tata ce am facut cu banii si eu ii raspund ca i-am cheltuit.Tata intreaba mirat ce mi-am luat si cati mi-au mai ramas.Eu ii raspund ca nu mi-a mai ramas nimic si ca mi-am luat o inghetata si o punga de bomboane.Tata era socat.Inghetata a costat 70 de mii si punga de bomboane 30 de mii.Dar nici in ziua de azi nu imi pare rau cum am cheltuit primii mei bani,puteam sa ii strang pana azi si sa am mult…dar la ce folosos?Ca nu ii iau cu mine in mormant…asa ca mai bine cheltuiesc tot ce prind sa ma simt bine si sa fiu fericit ca noh doar o viata avem si nu stim ce ne asteapta pe partea aialalta.

Mai e inca o vorba ce imi place “Banii si din frati pot face dusmani”.Cat de adevarata e vorba…cunosc o groaza de cazuri dineste si sincer nu imi place sa vad fratii ca dau vina unii pe altii ca nu castiga destul si ca alalalt mananca mai mult sau ca celalalt e rasfatatul familiei sau tot prostii deste si ajung sa isi dea in cap si sa se mute altundeva si incep sa se barfeasca si isi fac numai rau.Mai sunt si familii care se destrama din cauza la bani ca noh doar ce naiba cand te-ai casatorit ai zis ca “PANA CAND MOARTEA NE VA DESPARTII” apai sincer…daca nu mai ai deloc nu inseamna ca s-a sfarsit totul si ca gata cauti pe altu/alta cu bani sa iti duci traiul.

Sincer…banii astia nu is prea au rostul pe lume…ca nu esti mai presus decat altul ca ai cativa bani in plus.Eu inca mai sper ca lumea se va schimba si o sa rezolve diferentele,dar ce pot sa zic..is un realist pur-sange si nu stiu de ce ma mint singur.

P.S. Pentru aia ce dati banii la biserica…Dumnezeu nu face rezervari in Rai!

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. o alta vorba tampita zicea ca ” speranta moare ultima”
    yeah, right :-j [bullshit]
    moare si ea, da` faza nasoala ca mori tu inaintea ei 😦

  2. Zici ca iti convenea trocul?:)) Banuiesc ca de „platit in natura” nici nu se mai pune problma nu?:)) Kiddin:P

  3. plata in natura rulz :X


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

