Cauza incalzirii globale

Septembrie 23, 2008 la 11:20 am | Publicat în Uncategorized | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Cred ca am descoperit cauza incalzirii globale…dupa lungi cercetari,intrebari puse foarte dibace si consultarea cu oamenii din inalta societate am gasit raspunsul ce macina lumea de mult timp.Cred ca si voi sunteti entuziasmati,curiosi,mirati,unii pot chiar sa ma invidieze (chiar nu imi pasa de viata voastra),deci care este bai hahazdreamto raspunsul corect este ROMANII.Asa este…socant? Pentru mine in orice caz nu,in acesti 17 ani de viata pot sa spun ca am vazut destule,dar asta le-a intrecut pe toate.

Romanul continua sa ma surprinda cu imaginatia si creativitatea lui…Doamne Dumnezeuleeeee,ca sa vedeti cata ditamai IQ pe 3 romani.Era seara…nimic special…tocmai mergeam la magazin sa cumpar un Burger la 2L (nu pentru mine,prefer Jack Danyel’s) si vad 3 romanii in bucluc,respectul pe care il port romaniilor m-a impins sa rad de ei si sa merg mai departe fara sa ii ajut (daca crede-ti ca sunt un rau,batjocoritor sau altele…sincer nu i-am ajutat pentru ca sunt romani).La intoarcere vin cu berea si vad romanul in actiune…isi curate teava de esapament cu un bat cu frunze,asemenea omului de pestera cand spala haine si le storcea punandu-le pe o piatra si lovindu-le cu o bota…si din cand in cand o tot baga si scotea si baga si scotea (cred ca deja avea orgasm).Ma opresc…rad din nou…si plec acasa.

La jumatatea drumului aud un motor puternic (sunt multi ce au motociclete de 500 de CP) dar nu era o motocicleta…suna ca un Buggati Verion…si mirat mi-am intors capul sa vad minunatia…si ce sa vedeti…Doamne miluieste si fereste…erau aia 3 romani intr-o dacie papuc si veneau cu o viteza uimitoare de 10 km/h dar motorul avea in jur de 3000-4000 de turatii si cand trece pe langa mine (mergeam mai repede ca ei) dar ma intrec intr-un final si observ ca usa era deschisa si il vad pe unu in spate ce tinea teava de esapament in brate si de acolo scotea un fum atat de negru ca nu vedeai nimic in fata ochilor si atat de sufocant ca m-a luat ameteala si mi-a taiat respiratia. O caldura se cobora din ceruri si a ucis vegetatia si fauna din jurul masinii…eu am scapat foarte usor.

Am ajuns acasa cu vreo 10 minute intarziere,desi cu mersul meu intreg drumul magazin-acasa dureaza 3 minute (m-am cronometrat :D).

Cred ca v-ati dat seama si singuri cum putem sa oprim incalzirea globala…daca nu raspunsul e simplu : UCIDETI ROMANII !!! 🙂

P.S. Cat de destept trebuie sa fii sa te scarpini in fund in fata bisericii si biserica aflandu-se intr-un loc foarte public?

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. du`te domna =))))
    tuuulai ca nu mai pot :))
    stf maaaaa >:P
    mie de ce nu mi`ai zis de asta pana acum :-w ?
    ca as fi ras muuuuult si bine EARLIER

  2. yo stiu ca tu m-ai f..e :>

    da noh…rusinea fata de mama :))))))))))

  3. si tu ma suji
    na
    asa pe romaneste 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

