TAG…your it :P

Septembrie 22, 2008 la 11:44 am | Publicat în leapsa, My stuff | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Am primit o leapsa de la sunshiinee.E chiar interesanta…Ui ce cred eu

Ziua cea mai frumoasă?

Zilele in care stau cu prietenii mi se par cele mai frumoasa ca ma simt in largul meu:D

Lucrul cel mai uşor?
Sa fac oamenii sa rada si sa se dispere

Cel mai mare obstacol?
trezirea de dimineata in ziua de luni si sa mergi la scoala :))

Cea mai mare greşeală?
Pffffffffff…..greu domna greu…..sincer nu stiu….sa pui suflet la toata prostiile

Cauza răutăţilor?
Eu cand nu beau lapte …tot ucid pentru o cana de lapte =))

Cea mai mare înfrângere?
Cand zic ca imi bat pula in ea lume si nu mai fac nimic…atunci recunosc ca sunt invins

Prima necesitate?

Somnullllllllllllllllllllllllllll

Cel mai mare mister?
Dumnezeu

Cel mai mare defect?
Nu stiu sa ma opresc…

Persoana cea mai periculoasă?
Sincer….nu stiu…eu sau prietenul meu cel mai bun

Cel mai urât sentiment?
Singuratatea…

Cel mai frumos cadou?
Zambetul

Cel mai bun remediu?
muzica lui Tupac 😀

Protecţia efectivă?
Nu stiu…is deschis la toate…hit me 😀

Cele mai necesare persoane?
Familia…

Sentimentul cel mai frumos?

Sa fii alaturi de o persoana draga…

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Cel mai frumos cadou?
    Zambetul

    Aawwwwww :).Asta a fost tare draguta :).
    Imi place ca esti asa..sosciabil si deschis la toate [vorba ta]

  2. maine vreau un cadou maaaaaaaaaaaaaaaare
    NU ca azi >:P

  3. ce cadou iti tre tanti?

    dai pupa? :>

  4. ce bleg esti :)))
    du`te domna lasa`ma :))
    „cadou” = zambet
    [ ” Cel mai frumos cadou?
    Zambetul” ] => greu te prinzi tu domna 😛
    nu dau nimic >:)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

