5 lucruri…

Septembrie 20, 2008 la 11:59 am | Publicat în i like... | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Bun… hai sa va zic 5 lucruri care imi plac si care nu imi plac.

Prima data lucruri care imi plac: 1-Sa stau sa ma uit la luna

2-Sa beau lapte

3-sa stau dezbracat afara

4-sa imi bat joc de prosti

5-sa fac toate astea deodata 😀

Lucrurile care nu imi plac: 1-oamenii PROSTI

2-sa se laude altcineva cu munca mea

3-sa imi fie rau inainte sa adorm

4-sa raman fara bani atunci cand imi tre neaparat ceva

5-sa nu am o minge cand vreau sa “bat” mingea

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si`ti mai place tie sa`mi futilizezi nervi 😀 ai facut o adevarata pasiune din asta 😉

  2. nervii * [ mi fomeeeeeeeeeee 😦 d`aia mananc litere 😛 ]
    m`am scos frumos, asa ca … >:p


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

