Frizeria…

Septembrie 18, 2008 la 11:06 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Hai sa va zic ce urasc si ce nu urasc.

Pentru inceput urasc frizeriile…sincer nu stiu de ce mai exact le urasc,dar le urasc.Inca de la inceput cum intru pe usa ma loveste o palma de 4 kg de fixative si ma face sa cad pe spate.Dupaia ma dispera faptul ca is in fata ta inca vreo 5-6 persoane,nu e vorba ca stau la coada,chiar nu am probleme,dar ma dispera cel mai tare ca de la intrare pana la locul unde te asezi (daca esti norocos) sau stai in picioare,te privesc asa urat,te analizeaza si parca le si citesc in minte la aia,ii si aud “NIIIII si la asta,pfai ce poarta…ce par are,parca il stiu de undeva si alte prostii deste) si se uita asa insistent si fara rusine la tine (Da ce pana mea is eu?Oglinda?Este un semn pe mine ce scrie “HOLBATI-VA”?Daca nu atunci de ce mama voastra va tot holbati?Berbecilor!!!).

Alt lucru pe care il urasc la frizerii este faptul ca mai este unul in fata ta,termina pe cel de pe scaun si nu il tunde pe cel pe cel dinaintea ta ca vine inca unu si se aseaza pe scaun.Si daca il intrebi ce face si de ce s-a bagat in fata iti raspunde “Pai am avut programare”.Cum naiba mah?Hai ca inainte de o nunta sau ceva special iti faci programare ca tre sa te aranjeze dar pentru ce dracu iti mai faci programare pentru un tuns?Ca vii la tanti aia si ii zici sa iti pastreze un loc ca nu sti cand vii inapoi ca ai ceva treaba.Da-o incolo de treaba ca si tu poti sta la coada ca nu e musai sa ti-o dai cu nevasta/sot/prieten/prietena ca poti sta inca vreo ora sa iti vina randul,ca pe aia/ala ii gasesti mai tot timpul,dar daca simti chiar nevoia te duci frumos la baie,bagi una scurta si gata,nu iti mai tot faci programarea.

Inca un lucru “frumos” e cand mai dai peste unu dinala “destept”.Vine la frizerie cu un ditamai lana in cap si ii mai zice la frizerita sa ii scurteze 1 cm din par.Ooooo daaaaaa…o sa se observe…toti o sa iti zica ca ce fain te-ai tuns si ca ce bine iti sta.Si mai e faza ca pe ala il tine de 2 ori mai mult ca si pe tine sa te termine.Eu ma tund scurt cu numarul 2 peste tot.Si din pacate mai am ghinionul sa dau peste un dinasta,dar noroc ca sunt 2 frizerite si cealalta mai tunde inca 3 pana cealalata il termina pe ala.

P.S. Sincer…inca nu stiu de ce nu mi-am luat o masina de tuns sa ma tund singur ca puscariasii.

P.S.S : Tot mai mult ii urasc pe romani!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. direct categoria ” nu`mi placeeee” <= ce copil matait si razgaiat avem noi aici 😛 [ si tu, care mai ziceai de ALTII ]
    d`aia nu`ti place tie pt ca ti`o murit frizeru` [uita`ti`va daca nu ma crede`ti :p] :))
    meri domna tunde`te :-w ca si asa a venit frigu` si tre` sa ai si tu un motiv pentru care sa te scuzi ca te`ai racit =))

  2. taci ale ca tu esti inca tinuta in puf si nu ai drept de replica 😀

  3. niiii cine vorbeste :))
    taci PAUNULE =))

  4. Pai la frizerie,la manichiura,la dentist,la cosmetica..peste tot tre sa iti faci programare.Doar nu crezi ca pitzipoancele isi permit sa isi piarda timpul stand sa asteptand..no way :)).

    la pss si eu te sustin!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

