Tare-i bine sa fii lemn…

Septembrie 16, 2008 la 11:58 am | Publicat în i like..., My stuff, Prostiile mele | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Hmmmmmmmmm….ce linisteeeee… e chiar minunat…

Relaxare totala…

Parca nici nu inhalezi aer…parca tragi in piept verdeeeeataaaaaaa…iarbaaaaa…haaaaa (tragi aer adanc in piept si il dai afara)……..Tare-i bine sa fii pom…

Daaaaaaaa

Stai undeva pe margineeee… nu iti pasa de nimicccccc…ohhhhhhhhhhhh….desi esti sfarsit ca pom… ai ai … mai vine unu … mai te sapaaaaa… ma rog…te sapa si daca nu esti pom…

Dar ce imi veni mie cu pomii astia?

Ce t….?

Nu stiu…sa imi fac nervi?Sa sa…?Da ce ma intereseaza pe mine?haaaaaaaaaaa …. Tare-i bine sa fii pom…mdaaaaaaaaaaaaaaaa….

Sper ca v-ati dat seama la ce m-am referit… 😀

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. propun defrisari in masa 😀

  2. Sarut mana pentru blogroll 😀
    Si vezi ca ti-am raspuns la intrebare :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

