back :)

Septembrie 15, 2008 la 10:28 am | Publicat în My stuff | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , ,

Cat timp am fost plecat…asa au mai dat oamenii de mine 🙂

accident la viisoara – acolo a fost

anticonceptionale diaree suc natural – amestecale pe toate sa vezi ce obtii 🙂

cel mai bun suc din lume – din cate stiu eu parerea ta conteaza si poate sa iti zica altul ca ala e cel mai bun cand tie nu iti place…dar noh daca parerea altuia conteaza atunci o sa iti placa sucul ala Sclavule (cough)

america e un cacat– sa nu uitam si de Romania 😀

porcarii cu tarfe – WATCH HUSTLER AND DO YOUR THING (nu mai googalati atata ca nu is PESTE

sucul de grapefruit – da e dezgustator,altceva?

filme crips – nici eu nu am gasit si chiar daca gaseam nu le puneam pe blog 😀

chestii despre viatza – incearca site-ul www.sfaturidespreviata.numeleCautatorului.com aici primeste sfaturi pana in 20 de ani

toate sucurile din lume – da doamna draga,aici pe blog gasesti toate sucurile…Cine mai pofteste?Cine mai doreste?

lant pantaloni – pot sa iti dau un lant de gat si ca bonus si un candelabru

jocuri cu mitraliere – esti minor,nu ai voie la violenta

adidasi care cresc odata cu piciorul – si prostia care creste odata cu sfecla ta

descarcari gay film – … … … … ce mama masii dracului?… … ai probleme al dracului de grave…cum naiba sa scrii asta pe google…cauta macar pe retea ca acolo gasesti “di tate”

veritasaga punct si de la capat 2003 – Veritas 4 life 😀

jocuri – caramida 😀

mingi manchester utd – nu am de vanzare azi…va rugam reveniti mai tarziu

jocuri cu oameni si arme- dinele sa fie daca tu zici

cum sa conducem prin curbe ca sa nu ne rasturnam- apai nu oi fi yo ceva destept dar cred ca daca te asiguri,mergi cu viteza permisa in zona si iti pastrezit banda…o sa ai taote sansele de reusita sa nu te rastorni 😉

jocuri de jucat cand nu ai ce face– dar nu mai bine citesti o carte sau te uiti la un film?

programe de bituri la muzica – si eu tot caut ca vreau sa mai mixez ceva ca e foarte bun daca te plictisesti 😀 (inainte faceam in Nero dar nu puteam salva 😦

urasc locul meu de munca – ca sa vezi coincidenta…si eu

cum il chema pe rivalului tupac– ala e mah,varu bunicii fiicei matusii bunicului unchiului din partea stanga a lui ca Tupac era in fata si era ala din al 2 lea rand si de aia 😀

vreau sa te razi pe cap – si eu vreau multa lume sa moara…dar uite ca pana acum nu a murit nimeni 😦

sa fi destept cand– cand…CA CAnd… hai ca poti hai ca poti…haideti toata lumea …cu o mana de ajutor ….hai hai hai aplaudati-l sa il incurajam

jocuri sa construiesti castele – GO TRIVIA MAI BINE … ca nu ajungi tu mare arhitect

jocuri vidio de jucat – da shiiiiiiiiiiiiiii fashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??????? Nu am VIDIO numa video 🙂

cum sa ajungi cantaret – din cate stiu eu pentru inceput iti trebuie talent…restul vine de la sine

cantareti la cimpoi- vrei sa te apuci si tu? Hai la mine sa canti la cimpoi 😀 (daca esti fata,daca nu JET)

il injunghiu – dai dai fara mila omule….baga cutitul in el…taie-l ca pe porc…mama lui

nu vreau sa fiu erou intr-o tara de cacat– nici eu 😀 ( ma bucura faptul ca mai sunt oameni ca mine)

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. wb 😉
    muri`o`ai >:P
    si imaginea ? ce legatura are cu articolu` ? in afra de faptu` ca ti`a placut 😛
    du`te dom`le ..lasa`maaaa :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

