Recensamantul…

August 9, 2008 la 10:16 am | Publicat în My stuff | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , ,

Cred ca a venit timpul sa fac un scurt rezumat la blog,nu e nimic special,dar noh,ma gandeam ca sa vad cum stau.Bun,deci care este fireste hahalera de mine are pana acum: 31 de postari,36 de comments (ce tareeeeeeee isssssssssssss),3 categorii (in curand vreau sa mai fac vreo 2) si 170 de taguri (da s-au adunat nu gluma)

Pe parcursul vietii in care am scris blogul am primit atat felicitari cat si critici ( sincer… cu criticile astea,se simteau pe ei un pic de ciuda,nu prea am habar dar am eu un sentiment dinasta cand la cineva ii e ciuda pe mine,dar poate ma insel),oricum vorbelea alea le-am dat uitatrii cand am aflat ce lume ma citeste si ca e multumita de ceea ce scriu (macar sa am si eu un lucru cu care sa ma mandresc si asa nu prea ma mandresc cu prea multe lucruri).

Apai…imi doresc ca Domnul sa imi dea idei pentru blog,prosti in fata sa ma rad si cu fundu ei si sanatate! 🙂

Numa bine!

Inchei acest articol pe motiv ca tre sa ma duc la munca imediat ! :((

Peace! :)>-

P.S. Academicienii se intreba cine-i acest copil teribil
Ce-ataca insistent sistemul vorbind flexibil.
E incredibil de inteligent si inteligibil,
E incredibil de rezistent si irezistibil. 😀

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. laudarosule :))
    sa nu vii sa i te lauzi iar Carmelitei >:p
    bafta in continuare, ciupa >:d<


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

