Asigurari pe viata

August 6, 2008 la 11:00 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 1 comentariu
Etichete: , , , , , ,

Cred ca e cea mai tampita meserie care exista pe lumea asta,prefer sa fiu somer decat sa practic asta.Care e farmecul meseriei?Sa te plimbi din casa in casa,cu un zambet fals,cu un costum ce a costat mai mult decat casa in care pasesti,cu o servieta din piele de puta de papagal si cu niste foi trase la xerox?Cel mai mult ma dispera zambetul ala fals,asa simt o nevoie sa ii sparg dintii aia din fata sa nu mai zambeasca,eu nu zambesc niciodata fortat in poze,doar atunci cand chiar sunt fericit si nu pot sa ma abtin sa nu zambesc sau sa nu rad,in rest pauza,nu zambesc :D.

Al doilea lucru care ma dispera la meseria asta e faptul ca mergi din casa in casa si fraieresti lumea si le tot zici cacaturi ca is asigurati,ca poate sa moara linistiti ca cineva au banii lor si ca proprietatea e pe maini bune,cele mai bune,cele care insusi ne conduc tara,adica guvernul roman care stie toata lumea ca fura din prima secunda de existenta.

Lucrul numarul trei care ma exaspereaza este faptul ca vine ala cu linguseli ca sa semneze cu firma lor ca au ditamai experienta si au o vechime cat stra- stra- stra- stra– stra- stra bunicata si aici te asigura ca sunt foarte capabili si ca sunt pe primu loc in nu stiu ce top si tot porcarii destea.

Asta e o meserie pentru oameni inapti.Orice poate sa o faca,nu e greu,ai doar acolo vreo 20 de contracte trase la xerox,te plimbi din casa in casa si ii arati la om unde sa se semneze dupa ce l-ai pupat in fund si l-ai linguist pentru restul vietii lui.

Apai….de ce sa imi fac asigurare pe viata?Nu destul a tras de pe mine guvernul asta?Cred ca imi cer taxa sa intru in Rai/Iad si vor sa nu am bani la mine,sa ma tina acolo la purgatoriu pana gasesc si eu o cale sa intru.Si apropo…stiu ca asigurarea asta ramane alor mei,dar sincer……………mai mergeti si munciti si voi ca nu va las toata mostenirea mea si stiu ca de abea asteptati sa crap.

P.S. Nu sunt zgarcit de felul meu,doar ca nu imi place sa vad cum altii se distreaza de pe munca mea ! 🙂

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. d`aia nu dau yo pomana..sa nu petreaca nimeni pe seama mea 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

