Daca nu m-as fi nascut

August 5, 2008 la 10:05 am | Publicat în My stuff | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , , ,

Probabil ca toti aveti momente cand ziceti “ mai bine nu ma nasteam, imi urasc viata” si alea alea.Sa va dau un sfat,calmati-va bahhhhhhhhh,nervi nu ajuta,aveti si voi un pic de minte si gasiti sa faceti altceva si calmati-va.Eu in momente deastea am pun de obicei si ma joc sau ies afara si ma plimb ca nebunu sau daca e noapte ies dezbracat si stau in curte si ma gandesc asa fain frumos CUM AR FI FOST VIATA FARA MINE.Interesant nu?

Cam asa as imagina viata fara mine: “incepem cu inceputul ,fireste” (Nastase) ziua de 22 iulie 1991 nu ar insemna nimic pentru cunoscutii mei (daca stau si ma gandesc bine,nici ca traiesc UNII nu isi dau seama,dar noh , in fine ,trecem).Cine mai statea pe gard si injura vecinii care treceau,cine ii mai strigau pe parinti CU CAntecul :”Canta cucul pe scaieti , unde p**a mea sunteti?”.Cine o mai inchidea pe buna in Wc si ii manca toata mancarea?Cine m-ai spargea 1000 de mingi toate din voleu?Cine era sa dea foc la casa?Cine o mai lua pe buna la tinta cu mingea?Cine mai spargea geamurile la vecini?Cine se juca la 2 noaptea fotbal sub geamul vecinilor peticite cu nailon?Cine statea pana dimineata sa se joace septica in familie?Cine mai se mai radea in cap ca sa fie ca Zidanne?Cine se mai apuca de plans la gradinita cand il vedea pe taica-so sa il duca acasa?(am stat mai mult acasa decat la gradinita).Cine mai lipsea primele 2 saptamani din generala pe motiv ca i-a intrat un cui ruginit in picior si dupaia si l-a bagat in apa clocotita de pielea se scurgea de pe el?Cine mai punea acentul asa sod pe “palid” si sa faca o clasa intreaga sa rada (da sa mai mearga dreacului,ca macar eu stiam ce erau alea anticonceptionale).Cine mai se ruga de profesoara de sport ca sa ne lase la un fotbal?Cine mai facea juriul sa rada la examenul de engleza pentru clasa speciala de engleza dupa ce terminai clasa a 4 a cand si-a batut joc de Kelly Bundy?Cui i se mai facea lene sa se ridice de fiecare data cand intrau profesorii in clasa?Cine mai intra pe geam cand ne fugarea o profa de istorie si pe alt motiv ca ii era lene sa intre pe usa (asa intram si in casa cand era incuiata usa)?Cine mai era “Ion Creanga din Carpati” (asa imi zicea profu de geogra din generala)?Cine m-ai ghicea ce subiect pica la capacitate la istorie?Cine il mai salva pe un coleg de la accidente de masina (pe Ilincuta si cei care conduceau masinile erau neamuri cu mine,dar nu conteaza :D)?Cine ii mai zicea la profa de engleza “Vedeti-as ochii aia beliti in sicriu”?Cine mai tinea minte tot ce vorbea cu cineva si ii putea inchide gura la orice ora?Cine mai blestema Clicknetul de toti sfinti din 3 in 5 minute?Cine mai dadea massuri gen “Te-am vazut in second azi” si altele?Cine v-ar mai face sa radeti asa cu lacrimi?Cine ar fi scris toate astea?Cine ar avea un blog cu numele asta?Cine l-ar mai publica?Cine ar mai prin cate am trecut si prin cate voi trece?Pe cine puii mei ar interesa chestia asta despre mine? Sincer….probabil ca altul ar fi zis asta si ca pe nimeni nu are interesa.

Putin imi pasa daca ma plangeti daca mor,deamar,ma lipsesc sa platiti preotul sa zica ca am fost bun.Vreau sa imi scrieti pe cruce “A fost un iubitor de p***e si bauturi alcoolice”.Aia care ma stiu o sa ma planga cu adevarat (daca nu o sa ii bantui).Intr-un final ideea e sa nu va enervati si ganditi-va ca lumea are nevoie de voi.Si ganditi-va ca pe voi sa nu va intereseze parerea lumii,dar pe lume intereseaza parerea voastra despre ea. (nu stiu daca intelegi,dar in capul meu are o logica perfecta :)))

Dar faza e ca ma bucur ca m-am nascut ca nici unu nu i-ar face pe mama si tata mai fericiti! Cred cu tarie lucru asta!

Concluzia acestui post care nu prea are logica e sa nu va enervati! Multumesc si sa aveti o zi buna ! 🙂

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vorba aia ciupa : daca nu tu, atunci cine :-” ?
    simte`te bine 😛
    te astept yo cu luscosu` la geam :))) bantui tu pe mama dracu` da` nu pe mine b-)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

