Un sfarsit de luna frumos…

Iulie 31, 2008 la 2:21 pm | Publicat în My stuff | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Astazi s-a incheiat o luna ce cacat.Macar ultima zi a fost mai buna.M-am trezit la 6 si imi cadeau ochii in gura si urcau la loc.Am ajuns acasa de la munca la ora 16:55 de minute,ca de obicei cu 2 ore peste program.Nu asta e important,important e acasa ma astepta mama cu mancare calda,o baie fierbinte si o sticla de pepsi twist la rece de 2 zile.Dar cireasa de pe tort consta in …………………………..ghiciti? Hai ca va zic eu,MI-AM DAT DEMISIA,Dumnezeuleeeeeeeeeeeee ce bine ma simt,asa de mandru,mi-am dat demisia,asa zic de parca as fi lucrat 100 de ani,dar nu aia ma face sa ma simt bine,ma face fericit faptul ca am scapat de niste oameni de cacat (nu ma refer la colegii de munca,m-am distrat cu ei) care erau mai ceva ca vantul,isi luau cuvantul inapoi,te injurau de numa numa si tu nu aveai voie sa zici nimic si ma mai bucura faptul ca nu ma mai munceste nimeni ca un sclav,ca acolo.

Macar am inceput ziua bine,cu descarcari de vreo 60.000 cred,nu sunt sigur, am continuat cu sortarea lor (mic,mijlociu,mare adica S,M,Elita) si cand am fost la masa,atunci a fost marea surpriza placuta de pe ziua de azi au fost micii (mititeii) pe care nea’ bucatar i-a facut pregatit.Am fost deliciosi,am mancat ca un spart :D.

Dupa mancare,incepe din nou chinul cu o alta masina de oua,inca pe atatea date jos si dupa aceea jumate urcate in alta duba.Azi a fost cea mai “apoasa” zi de cand sunt acolo.Deja adidasii imi faceam ca ratele cand umblam,soseta stanga mi s-a rupt in varf,m-am manjit cu oua pe maini si pe haine dar cel mai naspa a fost cand seful s-a dus si dus a fost.A dat ordin numa sa facem in continuare lucru ce il faceam,adica sortam “oo”.Si a uitat de noi sugaciul si revine peste vreo 3 ore si noi eram deja peste program.Sau poate nu asta a fost cel mai nasol lucru pe ziua de azi,cel mai nasol a fost cand mi-am dat jos soseta dreapta (stiu ca putea ingrozitor,de la apa aia plina cu oua statute si sparte) dar cand vad ca degetul mare e de 2 ori mai mare.Dupa ce l-am examinat un pic,observ ca mi-a crescut unghia in carne si a inceput sa mi se faca puroi si vad ca unghia capata o culoare catre negru si nu il mai pot atinge ca ma doare de morrrrrrrrrrrrrrr (incet dar sigur).

Dar sa lasam problemele mele,nu astea sunt importante,important e ca EU CARE ESTE, mi-am dat demisia si nu voi mai munci in conditii de cacat pentru un salariu de cacat la niste oameni de cacat.

Mi-am dat demisia si gata.M-am simtit bine cand i-am zis asta.Seful a spus bine si dupaia se uita urat la mine (o pierdut om bun,nu ma laud,dar tot ce m-a pus sa fac am facut cum am putut mai bine,deci nu pot sa spun ca nu am facut nimic).Astazi ma mai tot injura si ma uitam si eu urat la el si ma trimitea de langa el.I-am zis si eu un :”mda…” si un “mars” da asa mai subtil.

Oricum,nu imi pasa,eu imi doresc sa le explodeze masina de ambalat malai/gris/zahar si sa ia foc tot depozitul.O sa imi para rau pentru mancarea de la cantina.Bucatarul si colegii mei de munca au tot respectul meu.

Si sa fac un scurt rezumat : “MI-AM DAT DEMISIA!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEE BABYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. welcome back , printre noi , diugii care avem un singur salar: cel dat de Base 😉

  2. Bravo mareshale, arde-i pe fraieri! Si mie mi-a placut sa-mi dau demisia luni in sir, era cel mai fericit moment trait la munca. URAAAAAA!!!!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

