Music

Iulie 30, 2008 la 2:55 pm | Publicat în leapsa, My stuff | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Mi s-a dat o leapsa ( cred ca mai am o vinere) in care : 1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!
4. Tăguieşte încă 5 persoane
5. Îngroaşă întrebările şi răspunsurile, şi scrie şi propriile comentarii în funcţie de cum se potrivesc cele 2″

Interesting… hai sa dau si eu o incercare

1. How are you feeling today ?

puff_daddy-satisfy_you_(feat_r_kelly) ( ready for bussines 😀 )

2. Will you get far in life ?

Cypress Hill – break’em off some ( cum lucrez la oua am cam spart azi de nervi 🙂 si cred ca o sa ajung ca un ou ,spart de viata )

3. How do your friends see you ?

Ombladon-cel mai prost din curtea scolii ( vai n-ati avea noroc si muriuati in chinuri groaznice ca yo nu va vreau raul . oricum tre sa ma suportati )

4. Will you get married ?

jedi mind tricks – 13 – communion – the crop circle thesis ( cred ca da ,daca nu deamar, mai pierdeti vreo 2 ca mine 😀 )

5. What’s your best friend’s theme ?

Kid Rock-110 Gimme Back My Bullets ( hell ya,start shotin’ tha mu’fuckas)

6. What is the story of your life?

Brugner&Da Hood Justice – Romani cu clasa (niciodata n-o sa fie un roman cu clasa,suntem o tara de prostalai ce se caca in fata casei la altu si tot asa de nerusinati incat sa cerem si hartie de la om)

7. What was high school like ?

Unguru Bulan – Revenirea Din Vacanta ( da nu vreau sa se termine vacanta,urasc scoala,visul meu e sa ii dau foc )

8. How can you get ahead in life ?

Jedi Mind Tricks – The worst ( I’m not scared, I’m prepared for the worst, come on hit me as hard as you can.BITCHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!)

9. What is the best thing about your friends ?

2Pac – 208 – Fair Xchange (Remix) (asa si tre,egalitate intre toti, peace ! )

10. What is in store for this weekend ?

Parazitii – In focuri(Original). ( ma duc la dreacu………..si original inca =)) )

11. What song describes you ?

Veritasaga – Sentiment inselator ( tot ce vreau de la tine e sa crezi in visele mele / caci eu cu siguranta visez ca si tu crezi in ele ) is rac , nu pot sa ma abtin 😀 caut fericirea si de aia urasc si viata uneori , ma trage pe sfoara ,cacat

12. What song would describe your grandparents ?

Jay-Z – Mike Jordan of Rap (din generatie in generatie =)) ) born to be a rapper

13. How is your life going ?

KRS-One-Unstoppable ft. Public Enemy ( nimeni nu poate opri cum iti merge viata,nici macar tu,asa ti-e scris ,treziti-va la realitate si nu va mai visati mari “cocosi”)

14. What song will they play at your funeral ?

Dom Pachino – Roll with the rush ( stiu ca preotul va fi platit ca sa zica despre mine ca am fost un om bun, da n-am fost 😀 )

15. How does the world see you ?

Unguru Bulan – Se ingroase gluma ( va recomand B.U.G mafia – Fata in fata , sa vedem atunci daca se ingroasa gluma )

16. Will you have a happy life ?

The Game- Born And Rasied In Compton (Raised As A G) ( can’t fuck with a G ,bitch! And Thug for life I will be { this is a ballad of a dead soulja ( 2pac) }

17. Do people secretly lust after you?

Method Man and Redman – The ? ( exact ca si in melodie , nu imi pasa, venerati-ma si purtati-mi frica ) 😀

18. How can I make myself happy ?

Codu’ Penal feat. Nico – Singur Pe Strada (intotdeauna mi-a placut sa raspund pentru toate greselile mele si am fost intotdeauna cum s-ar zice ( pe p**a mea) dar asta nu inseamna ca nu stiu lucra in echipa,ma integrez foarte bine oriunde 😀

19. What should you do with your life ?

Method Man – Who Yall Rollin Wit (Feat Streetlife) ( sper sa roll with da right people )

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 3. How do your friends see you ?

    Ombladon-cel mai prost din curtea scolii ( vai n-ati avea noroc si muriuati in chinuri groaznice ca yo nu va vreau raul . oricum tre sa ma suportati )

    =)))))))))))))

    unde dracu`i toleranta din tine :))? e clar ca`i nula 😛
    si cum nu`mi vrei rau ? ha ? cand noi tot timpu` vorbim de moarte :))

  2. Poker rakeback is a percentage of the fees you pay to enter a game given back to you by signing up with a poker rakeback site. ,


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

