Jocuri video

Iulie 26, 2008 la 11:32 am | Publicat în My stuff | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Ca orice copil-copac ce sunt,sunt si eu dependent de jocuri video,ei bine nu chiar dependent dar cam uit de mine cand ma joc.

Nu ma joc pe prea multe jocuri,doar esentialul : Fifa 07 si 08 , Heroes 5,Brothers in Arms:Road to hill 30 (super jocul , vi-l recomand cu cea mai mare placere, merita jucat),mai rar Unreal Tournament de la 2000 pana la ultimul.Cum sunt maniac de viteza e clar ca nu poate lipsi Need For Speed,joc doar Most Wanted pentru ca e cel mai realist si distrug masini de politie (jos gaboriii),are grafica,o poveste interesanta si nu-l poate juca chiar oricine.

De vreun an cred,9 luni mai degraba,ma joc si pe “oo” cunoscut ca si WoW sau varianta originala World of Warcraft ( Lumea razboi-craftului).E un joc frumos,care te face dependent de numa numa ,recunosc,ma jucam cu zilele pe el,pana am atins levelul maxim adica 70 si dupa aceea nu m-a mai atras asa si nu am jucat atat demult,jucam rar,odata sau de doua ori pe saptamana.Joc pe un server privat parci-like pardon Blizz-like pe nume wow.echonet.ro .Daca jucati vreodata pe acolo dati un /w ( jucatorii stiu ce inseamna ,dar pentru necunoscatori inseamna whisper adica privat message ) la Tupac (70 rogue la Hoarda) sa ma laud si eu ca am cu ceva sau Killumanity (66 hunter and growing tot H ) si mai am cateva mai mici 30+.Haidati la duel sa va fac un pic 😀 I am PvP addicted.

Oricum va recomand jocul asta doar in doze mici,va relaxeaza atunci cand sunteti stresati pentru ca mergeti si va descarcati nervii pe niste Aliaci.Dar in acelasi timp nu v-il recomand deoarece creeaza si mai multi nervi ca poate va omoare o creatura sau vine un oponent cu 50 de levele peste voi si va omoara (Alianta face asta , The alliance are pussyes 🙂 ).

Ma mai pot lauda ca sunt bun la Fifa ,si nu vorbesc prosti,nu credeti?Luati id-ul meu si haideti la un meci! Iubesc Fifa,pur si simplu imi place la nebunie.Nu conteaza ca stai doar in fund si nu depui efort pe cand jucatorii isi rup picioarele pentru tine,toate acestea nu se mai simt atunci cand ai dat un gol spectaculos si ai ridicat un stadion intreg in picioare (virtual ce-i drept) dar nu conteaza,tu ai reusit in fata altuia.Eu ma simt bine dupa ce dau un gol frumos si ma aplauda un stadion si comentatorii imi spun ca “fantastic goal” si alea alea.

Unreal Tournament e un joc bun sa te descarci.E un joc cu arme din viitor cu lasere,bombe,rachete,mitraliere si alea alea.E complex jocul si are o multime de categorii in care te poti juca.De exemplu : in echipa sa capturezi steagul de 3 ori sau sa protejezi baza ta de ceilalti si dupa un timp schimb partile si tu trebuie sa ataci baza.Ar mai fi singur pe singur unde tre sa omori pe ceilalti de 100 de ori si tot felul.Pe asta v-il recomand cu placere,o sa va relaxeze si o sa va placa.

Recent m-am apucat de Heroes 5,e frumos jocul sa iti pierzi timpul si doar timpul.Nu te enervezi,nu te calmeaza,doar te face sa uiti cum trece notiunea timpului si partea buna e ca nu provoaca dependenta.Incepi cu un erou pe care tot il plimbi in turi cu inca un jucator (Tu esti Blue player si te joci cu un Red player),gasesti oameni si ii recrutezi,iti upgradezi trupele,iti construiesti capitala,produci si mai multi oameni si dupa incepi sa cuceresti alte castele.Foarte frumos jocul.

Ma joc atunci cand nu prea am ce face,mai mult imi place sa ma uit la filme si pe Youtube.( stau si vreo 3 ore si ma tot uit)

Bafta la jocuri! (daca va jucati) 😀

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. detalii , detalii :-@

    oameni buni , nu va lasati prostit de el, NU jucati jocuri virtuale

    mah, acesta , misca`n ploaie la un joc de glezne :)) ca tu batman, batman, jocuri iti tre` pentru relaxare >:p

  2. @ Alex`andra

    pai yo lucru si de aia imi tre si relaxare nu ca tine stau si drojdesc toata ziua in pat :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

