Cat de destept poti sa fi?

Iulie 24, 2008 la 3:35 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , ,

Raspunsul corect este : Cat te tine buzunarul.Zic asta pentru ca si ,scuzati cacofonia, cat de “dastapt” tre sa fi ca sa iti construiesti un depozit pe un izvor?Asa ca fapt divers ma intreb si cum a ploua mult zilele astea s-au cam marit raurile si apa s-a scurs jos unde sunt depozitate oua,faina,gris si alea alea si astazi am avut ceva de lucru.Dar sa mentionez ca ma duc la “Bai jing” la proba de scos apa din beci cu un faras micut sau unul spart de fier si cat de repede duc galetile,le golesc si revin la loc.Scot mai repede apa ca o pompa.Am un timp foarte bun si o rezistenta de asemenea,vreo 3 ore incontinuu tot scoteam apa si tot aparea.De unde?Asta ma intrebam si eu pana m-au lamurit colegii de munca si mi-au zis ca din pamant este un izvor si cand ploua tot iasa si iasa si iasa vreo 4-5 zile.

Dupa ce am venit de la masa,m-am dus la ambalat la gris.Nimic neobisnuit.Totul mergea bine,fiecare cu partea lui si treburi si din nou vad apa si o simt in picioare.Dai din nou dar de data asta numai o incalzire de vreo juma de ora.Dupa ce am terminat vreo 2 paleti si jumatate de ambalat,mi s-a dat ordin sa pun si eu in baxuri de cate 15,pffffffff is varza la asta,pai e si normal ca nu am mai facut asta niciodata,si nu le pun bine si se lasa cu zbieraturi si pierderea rabdarii si ochii dati peste cap (daca nu ai facut niciodata asta e normal sa gresesti si de aia nu imi plac romanii pentru ca iti dau un cap daca ai gresit cu ceva,e o tara plina de analfabeti si de “conducatori capabili) care tind ca prostii catre un popor perfect).Dupa ce am terminat de ambalat tot, a venit timpul curateniei si m-am apucat sa matur (mai mult apa decat gris) si se apuca sefu sa strige ca fac numa urme de apa peste tot (dar nu cred ca a vazut ca am stat o zi intreaga cu picioarele in apa) si ca nu stiu da cu matura si dupa aceea se apuca sa dea vina pe altii ca au facut urmele de apa si s-a cam turat.

Pe cand sa plecam acasa,ne vine un T.I.R cu 22 de tone de sare.Romanii cum sunt egoisti si nu angajeaza oameni si ca mearga treaba mai repede si cine stie poate s-ar scoate profit mai mult ca merge treaba repede si bine (sigur s-ar scoate profit dar romanul e prost) am fost nevoiti sa descarcam atata amar de saci cu sare in 5 oameni.Si sa nu mai zic ca romanii is nerecunoscatori si ingamfati pentru ca striga la tine sa te misti mai repede,nu conteaza ca stai suplimentar,esti in inferioritate dar te si acuza ca ii rapesti din timpul lui.Intr-o scurta pauza am intrebat de unde e sarea,raspunsul m-a dat gata,era din Ucraina,idiotii de romani au cumparat sare din alte tari si ca sa va dau un exemplu : Salina Turda (orasul meu) poate suplimenta tot globul pentru 5 ani inainte sa se termine.M-a enervat faza asta si ca sa se umple paharul,un coleg imi zice ca romanii au inchis minele de carbuni,sare si alea alea pentru ca au un plan,adica sa cumpere de la altii si sa le epuizeze resursele lor si dupa aceea sa vanda de la noi.Ce mentalitate de tot cacatul,leul niciodata n-o sa se ridice la euro sau dolar si aia cumpara 100 de tone pe 1000 de euro si noi dam pe 22 de tone cam jumatate de pret.

Dar oricum,inca is nelamurit : Sa te duci in alta tara unde sa fi un gunoi pentru vreo 2 ani de zile pana te pui pe picioare sau sa ramai aici rupt de foame dar printre ai tai? Chiar nu stiu…

Romania e o tara cu oameni de cacat si sincer cand avem o ocazie de a ne afirma ii dam cu piciorul ca doar suntem romani

Si sa nu aud ca “tiganii ne fac tara de rusine” …..pai daca au fost marginalizati 50-60 de ani fara adapost,mancare,locuri de munca voi cum a-ti fi? Nu zic ca ei sunt usi de biserica dar sa nu aruncam totul asupra lor.

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I noticed you are using my artwork for this entry. I don’t see my name credited anywhere, and I don’t see a link to my website where you found this image. In the future when you use an artist’s work, contact that person for permission. If you had asked me, I would have said „yes”, but I am disappointed to find it like this.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

