A funky day

Iulie 18, 2008 la 1:41 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu
Etichete: , , , , , , , , , ,

Am inceput foarti bine ziua de azi,cu brio inca,era sa intarzii la locul unde ne ducea la munca si daca ratam aveam ce mergea pe jos.Ajung la locul de munca cu bine pe la 6:50 si deja mi se da o veste buna sunand cam asa:”hai nepoate ca a venit malaiul” (asa ne zicem toti nepoti si unchi).Ma gandeam in sinea mea:”apai un pic de malai acolo nu e mult ca e si ambalat”.Ca sa vezi surpriza,malaiul era in ditamai sacul si sacii erau in numar micut,undeva la 150,a cate vreo 40-50 de kg.Toata treaba am facut in 3 oameni:unu punea sacul pe rampa la camion,altul (eu) trebuia sa duca sacii pe rampa de incarcare/descarcare pentru ca soferul era handicapat pentru ca a lasat camionul la ceva distanta de rampa de descarcare si nu e chiar relaxare sa duci vreo 80 de saci asa ca pe banda.Bun…treaca mearga.Am descarcat cei 150 de saci cam in juma de ora,in 3 ore,suntem buni nu gluma.Prima parte over.

Partea doua incepe prin ambalarea malaiului,ooooooo daaaaa,ambalarea malaiului a fost ca o relaxare dupa ce am descarcat.Eu am stat in fund pe lada,cu un pix in mana si bifam data impachetarii si ma uitam sa vad daca nu curge.A da,apropo,sa nu uit,daca vedeti cumva o punga de jumatate de kilogram de malai bifat in 19.08.2008 sa stiti ca e defapt 19.07.2008,mi-a alunecat pixul :D.Am facut lucru asta cam 2 ore incontinuu pana cand am fost chemat sa ma duc la descarcat de oua.O.O.O.O daaaaaaaa,nu am descarcat mult,numa in jur de 2000 de cofrange adica vreo 60.000 de oua.In viata mea nu am vazut atatea oua.Dupa ce am terminat de descarcat,ne-am gandit sa facem o pauza ca doar lucram de 4-5 ore intr-una.Stau 5 minute linistit si ma cheama sefu.Urmeaza partea a 3 a.

Partea a 3 a a fost cireasa de pe tort.Ghiciti unde m-a trimis?Exact,la abator (lucrez la depozitul Marele Alb ca sa stiti).Aici a fost punctul culminant de pe ziua de azi.Vedeam porcii in abatoare,atarnati asa numa de tendoane,transati in doua si numai coastele li se vedeau si alti muschi.Imi zice sefu:”Iei toti porci astia si ii impingi pana la masina”.Deci v-a imaginati expresia fetei mele.Am zis bine si m-am apucat de treaba.Cu cat ma bagam mai adanc in cladire cu atata imi aduceam de aminte de Texas Chainsay Massacre (fain film) si ma simteam si eu actor,pana m-a lovit un porc ce circula pe tevile de sus si m-am trezit.Cu tupeu am pus mana pe 2 porci deodata si am inceput sa ii imping pe tevile alea unse cu ulei,taiate cu bomfaierul ca sa se poata schimba directie si pe unele parti is detasabile ca sa se poata schimba directia ca sa intre porcii in abatoarele de pe stanga si dreapta.Frumoasa priveliste.Dupa ce am impins vreo 40 de porci,ghiciti ce am facut?Exact,ma simteam Rocky acum si am inceput sa boxez porcul si i-am dat vreo 2-3 la coaste,cateva palmi ma loveste din nou un porc in spate,probabil era frateso la porcul pe care l-am batut si mi-am continuat treaba.Dupa ce golim un abator imi zice sa stau un pic ca mai tre sa aduc inca 100 de porci.Ziceam in gandul meu cuvintele cu “f”, “P” si altele.Partea buna e cam am reusit sa imping vreo 4 porci odata pe conductele alea ca ti se mai bloca cateodata,porcii aia aveau in total vreo 450 de kg printr-o apa dinaia scursa de pe porci,deci is tare.Acolo mai vad pe unu ce lucra,tot copil si numa il aud ca ma striga pe nume si eu nu l-am vazut in viata mea si nici nu am facut cunostinta,interesant…Sa va fac cunostinta cu porcii:erau multi,mari,transati,transpirati si asa iti fugeau mainile de pe ei si plus ca nu s-au cam spalat demult si iti cam taia sinusurile.

Dupa ce am terminat cu lucrul,azi am fost harnici si ma terminat cu o ora inainte.Al dreacului ca nu ne-a lasat sa mergem mai devreme si asa am mai pierdut o ora,dar macar am mancat pepene verde intretimp.

Deci concluzia:pentru mine a fost o zi funkyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!rau de tot (nu pentru ca sunt strain de munca,chiar nu sunt,dar pentru am experimentat mai multe lucruri noi)

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. partea intai : kykyyyyyyyyyyyy…nepoateeeeeeeeee =))

    partea a 2 a : si „malaiu” ? ca nu`mi tre` mie mamaliga 😛 [stii tu de ce „malai” zic yo :p]

    partea a 3 a : da`te dracu`…asta am citit`o dupa ce am mancat…acu` vin la tine sa vomit X(

    si mdeah . . . esti bun [ . . .]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

