Was a good day…

Iulie 14, 2008 la 12:52 pm | Publicat în My stuff | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

Ieri a fost printre putinele zi in care nu m-am enervat,nu am avut de munca,nu m-a stresat nimeni si am stat si eu linistit.(incredibil).M-am trezit devreme intre orele 4-5 PM dupa un somn bine meritat (dorm zilnic 12-15 ore),daca judecam asa eu tot timpul am parte de un somn bun,dar sa lasam asta.Continuam…Mama ma astepta cu masa pusa (cine stie de cat timp ma astepta).Inainte de ma aseza la masa,m-am dus in baie sa imi fac treburile,exact,ma spal si ma uit in oglinda si imi zic “Ce fata ai”.Ma pun la masa,cascam de cateva ori dar puneam mana la gura (ptiu luamar dreacu de om civilizat ce is) si ma minunam de ce pregatise mama.M-a asteptat cu niste cartofi cu patrunjel si snitele (snitele is baza,face mama niste snitele de iti lasa gura apa),am mancat ca hapnisitul si m-am pus ca tot omul sa ma odihnesc si sa ma uit la serialul meu “South park” sezonul 11 si 12 (celelalte 10 le-am vazut alaturi de Futurama season 1-6, The Avatar season 1-3,Family Guy season 1-7 si altele,dar totusi vreau sa ma apuc si de The Simpsons,Two and a half man,The Bundy family si multe multe altele care mi-ar lua din viata cam o luna sa le vizionez pe toate non-stop, nu-i stres,nu ma grabesc),dar ce sa vezi,blestemeeeeeeeee,nu s-au terminat de descarcat,imi cam face figuri netul in ultima vreme dar nu is sigur daca l-am platit sau nu,dar am zis ca nu-i stress si m-am pus la o vorba pe messenger,cand deodata suna telefonul si a avut loc o conversatie scurta de genu:

El : bahhhhh ,ce faci?

Eu:Stau.

El:unde esti?

Eu:acasa

El:hai pe sintetic

Eu:ceas!

El:la 7 juma sa fi la mine

Eu:ceas!

End of conversation! Si apropo Ceas = ok,bine,am inteles si cateodata “da” (folosesc cuvantul asta de ceva vreme si imi place mult )

Zis si facut.Mi-am scos “sconcsi” (adidasii) din dulap,am luat prima pereche de pantaloni scurti ce am gasit-o si un tricou cu “Total 90” cumparat din second.Ma intalnesc cu cel cu care am vorbit,batem vreo 5 minute mingea si plecam catre locul intalnirii cu restul.Ii asteptam vreo 10 minute,vedem ca nu vin,ne-am gandit sa impartim banii in 3 si sa plecam acasa,dar uitei ca apar de dupa colt,al dreacului.Ajunsi la teren,trimitem pe cineva sa il aduca pe omul ce deschidea poarta,ca sa vezi surpriza,un “tete”(om batran) de vreo 80 de ani iese sa ne deschida,nu o trecut numa vreo 5 minute pana o ajuns si inca 5 pana a deschis.Odata intrati pe teren trebuia sa stabilim echipele (alte 10 minute pierdute) dar intr-un final fericit am rezolvat tot si eram gata sa scoatem duhu’ din fiecare.

A fost un meci foarte echilibrat,conducea echipa mea cu 5-6 goluri diferenta timp de 5 minute,dupa care se restabilea egalitatea.Am fost toti de acord de la mine din echipa sa nu stam numai in fata si sa depun niste efort sa mai venim si in aparare (eu is fundas ofensiv ca si Rio Ferdinand de la Manchester United) si am reusit in aceste fel sa stabilim intre noi si ei o diferenta de 12 goluri.Evident s-a instalat ciuda in echipa adversa si a cerut schimbarea formatiilor.Bun,alte 5 minute pierdute.Am inceput din nou si echipa mea a fost mai buna ca precedenta si am reusit sa ne impunem de la inceput,ba chiar ne jucam cu ocaziile (ratam cu poarta goala,intentionat bineinteles,dar numai cateodata intentionat).Am dat si eu golul partied sa zic asa,am primit mingea de la portar si putin din afara de careu,am tras catre poarta adversa,mingea luand un efect frumos de stanga si salua plasa adversa,intradevar frumos gol (nu ma laud,mi-au zis si alti).La final am castigat si am plecat toti acasa cu -100.000 in buzunare.

Ajuns acasa,ma bag la o baie fierbinte si stau vreo juma de ora acolo.Dupa ce am iesit,deschid frigiderul si zaresc tava cu mititei.Il conving pe tata sa mi-i faca si am mancat in jur de 7-8 (de obicei mananc 10-12 iar cand sunt flamant tare si o tava intreaga – 18 mititei),imi sting setea cu o sticla de Pepsy si ma indulcesc cu niste jeleuri.Acum mai tre sa pun capul pe perna si sa mai dorm inca 12 ore.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

